ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

GCها جریمه نمی شوند

| يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر ضرورت برطرف کردن مشکل نقدینگی از پیشنهاد GCها پرداخت هزینه تحویل آنتن‌‏های BTS به پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار طی یک جدول زمان‌‏بندی خبر داد و گفت: پیشنهاد ما به GCها این است که به ازای کارهایی که تحویل داده‌‏اند و تحویل می‌‏دهند در طول هر هفته مبالغی را پرداخت کنیم.
دکتر صمد مومن بالله، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، ادامه داد:GCها باید مشخص کنند که چه تعداد آنتن را در بازه زمانی کوتاه تحویل می‌‏دهند تا وزارت ارتباطات در ازای این واگذاری نسبت به پرداخت هزینه اقدام کند.

وی، هدف از این پیشنهاد را سرعت بخشیدن به روند اجرای فاز سوم پروژه توسعه شبکه تلفن همراه عنوان کرد و گفت: مشکل GCها تاکنون کمبودنقدینگی بوده است که با توجه به پیشنهاد فوق و برطبق یک جدول زمان‌‏بندی می‌‏توانیم این مشکل را حل کرده و نسبت به تسریع در روند پروژه اقدام کنیم.

دکتر مومن‌‏بالله، با تاکید بر این‌‏که برای پیشبرد پروژه و نصب هر چه سریع‌‏تر آنتن‌‏های BTS نیازمند تعامل دو طرفه هستیم، خاطرنشان کرد: به فکر این هستیم که اقدامات مثبت‌‏تری را برای وارد شدن هر چه سریع‌‏تر آنتن‌‏ها به مدار انجام دهیم تا مشترکین شبکه تلفن همراه در سال جدید از توسعه شبکه بهره لازم را ببرند.

وی، از نهایی شدن این بحث در اواسط هفته جاری خبر داد و در خصوص جریمه GCها به دلیل تاخیر در جرای تعهداتشان، یادآور شد: بحث جریمه GCها یک بحث فرعی است که در حال حاضر و با توجه به پیشرفت نسبی این پیمانکاران ضرورتی ندارد.

  • ۸۵/۱۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">