ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

PAPها و ISPها تا سال 95 اجازه کار دارند

| شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر
معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، با اشاره به اعطای مجوزهای جدید برای فعالیت در حوزه ارتباطات ثابت، گفت: شرکتهای قدیمی اینترنتی تا پایان سال ۹۵ مجاز به فعالیت با مجوزهای قبل هستند.

صادق عباسی شاهکوه در مورد آخرین وضعیت فعالیت شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت شامل شرکتهای ISP، ISDP، PAP و PSTN گفت: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (PAP) و خدمات دهندگان تلفن ثابت (PSTN) تا یک سال از زمان صدور اولین پروانه جدید ارتباطات ثابت (FCP ) زمان خواهند داشت که به فعالیت خود در این حوزه ادامه دهند.

وی گفت: با توجه به اینکه نخستین پروانه فعالیت اپراتور ارتباطات ثابت (FCP ) آبان ماه امسال صادر شد، شرکتهای PAP و شرکتهای PSTN تا آبان ماه سال ۹۵ فرصت حضور در بازار ارتباطات کشور را خواهند داشت.

معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد فعالیت شرکتهای عرضه کننده و توزیع کننده اینترنت (ISP و ISDP ) نیز گفت: فعالیت این شرکتها تا پایان سال ۹۵ تمدید شده است و این شرکتها تا این تاریخ مجاز به فعالیت در بازار ارتباطات کشور هستند. پس از این زمان با اعطای پروانه های جدید خدماتی در بخش ارتباطات ثابت (SERVCO ) این شرکتها می توانند در صورت دریافت مجوز، در قالب این شرکتها، فعالیت داشته باشند.

به گزارش مهر، با پایان یافتن اعتبار ۱۰ ساله پروانه خدمات دهندگان اینترنت در کشور، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پروانه های جدیدی را در این بخش تعریف کرد که براساس آن به ۹ اپراتور در بازار ارتباطات ثابت (FCP ) مجوز فعالیت اعطا شد. این اپراتورها می توانند بودن محدودیت تکنولوژی، تمامی خدمات مبتنی بر شبکه های ارتباطات ثابت از جمله اینترنت و تلفن ثابت را به مشترکان خود ارائه دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">