ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

SLA سرانجام ابلاغ شد

| چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۸۹، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

تصمیمات و مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره ضوابط و چارچوب موافقت‌‎نامه‌های سطح خدمات (SLA) خدمات ارتباطات داده‌ها برای اجرا در سطح کشور ابلاغ شد.

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: با استناد به بند 9 ماده 6 اساسنامه سازمان و به منظور شفاف‌سازی کیفیت خدمات در مقابل هزینه‌های آن در شبکه‌های ارتباطات داده‌ها و رعایت حقوق مشتریان، ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه‌های سطح خدمات ارتباطات داده‌ها در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و رعایت ضوابط تعیین شده در این مصوبه لازم‌الاجرا است.

از الزامات این مصوبه تعهد خدمت دهنده به فراهم ساختن سامانه لازم برای اندازه‌گیری پارامترهای کیفیت خدمت مندرج در SLA برای خدمت گیرنده است و سازمان نیز در صورت لزوم مراجع و استانداردهای مربوط به اندازه‌گیری پارامترهای کیفیت خدمت را اعلام خواهد کرد و خدمت‌دهنده موظف خواهد بود براساس استانداردهای اعلام شده پارامترهای کیفیت خدمت را اندازه‌گیری کند.

بر اساس این گزارش، هرگونه توافق اضافه بر شرایط مندرج در این مصوبه بین خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده، با رعایت شرایط رقابتی و حقوق طرفین بلامانع است و در این حالت سازمان نسبت به توافقات اضافی تعهدی نخواهد داشت.

ضوابط این مصوبه پس از پایان سال 1390 با توجه به بازخوردهایی که از طرف خدمت‌دهنده‌ها و خدمت‌گیرنده‌ها به سازمان خواهد رسید بازنگری خواهد شد و در شرایط اختلاف، سازمان مرجع داوری حل اختلاف خواهد بود.

  • ۸۹/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">