ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آتش‌سوزی شبانه در پاساژ علاءالدین

| جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ق.ظ | ۰ نظر

حریق‌شبانه در پاساژ علاالدین پیش از گسترش آتش مهار شد.

به گزارش ایسنا، خبر وقوع حریق در طبقه ششم پاساژ علاالدین در ساعت پنج دقیقه بامداد نیمه شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه گروه نجات، بالابر و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ اعزام کرد.

دقایقی بعد آتش‌نشانان در محل حاضر شده و متوجه شدند که این حادثه درپی آتش گرفتن ضایعات در پشت نمای بیرونی این مجتمع تجاری در طبقه ششم شروع شده و به یک فروشگاه سرایت کرده است.

بر اساس اعلام افسر آماده منطقه یک آتش نشانی تهران هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه دود و شعله‌های آتش از نمای کامپوزیت پاساژعلاء الدین درطبقه ششم آن به بیرون خارج می‌شد.

آتش‌نشانان از چند جهات عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند و یک گروه از آنان با استفاده از بالابر و یک گروه دیگر نیز از طریق طبقات خود را به کانون آتش‌ رسانده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

مدتی بعد آتش‌نشانان موفق به مهار و جلوگیری از گسترش آتش شدند و پس از آن نیز شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند. در جریان این حریق به اقلام موجود در فروشگاه کانون حریق خساراتی وارد شد.

به گزارش ایسنا،  حریق در پاساژ علاالدین گرچه این‌بار مورد مصدوم و فوتی نداشت، اما این مجتمع تجاری جزو مجتمع‌هایی است که تا کنون بارها کارشناسان ایمنی درباره وضعیت ایمنی آن هشدار داده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">