ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آتش‌سوزی در پاساژ علاءالدین

| جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در طبقه ششم پاساژ علاءالدین خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در ساعت 9 و 6 دقیقه امروز آتش‌سوزی در طبقه ششم پاساژ علاءالدین به سامانه سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه همراه بالابر و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه آتش‌نشانان پس از دریافت خبر حادثه، در بازه زمانی 3 دقیقه به محل آتش‌سوزی رسیدند.

ملکی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، مشاهده شد یک مغازه در طبقه ششم پاساژ علاءالدین دچار حریق شده و آتش درحال سرایت به مغازه‌ها دیگر بود که آتش‌نشانان با توجه به تعطیلی پاساژ، قفل درِ این مغازه را شکستند و توانستند اوجود دود غلیظ و فراوان که این مغازه را فرا گرفته بود، آتش را خاموش و دود را تخلیه کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید، گفت: سیستم‌های حریق که در گذشته در پاساژ علاءالدین به کمک سازمان آتش‌نشانی تهران نصب شده بود، از گسترش آتش‌سوزی جلوگیری کرد.

به گفته ملکی، دقایقی پیش عملیات اطفای حریق به اتمام رسید.

 

انتقاد از مشکل سیستم اطفاء حریق پاساژ علاءالدین

عضوهیات رئیسه شورای شهرتهران از مشکل سیستم اطفاء حریق پاساژ علاءالدین گلایه کرد.

ابوالفضل قناعتی نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ساعاتی پیش حریقی در طبقه ششم پاساژ علاءالدین به آتش نشانی اعلام شد گفت: مامورا پس از حضور در محل حادثه دریافتند که سه مغازه طعمه حریق شده است.

وی بابیان اینکه به دلیل اشکال درسیستم اطفاء حریق این پاساژ مهارآتش به سختی انجام شد، گفت: ماموران با اتکا به این نکته که پاساژ داری پمپ‌های اب درهرطبقه است اقدام به ورود به طبقه شش می‌کنند اما در کمال تعجب متوجه می‌شوند که آبی در پمپ‌ها نیست.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک مغازه به طور100درصد تخریب و دومغازه دیگر نیز به دلیل آبگرفتگی دچار آسیب شدند گفت: مدیر پاساژ باید درخصوص مشکلات سیستم اطفاء حریق دراین حادثه پاسخگو باشد.

عضوهیات رئیسه شورای شهرتهران درمورد سرانجام تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین نیز گفت: شهرداری قول داده است در آینده نزدیک این طبقه تخریب خواهدشد و باید دید این مهم چه زمانی محقق می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">