ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آخرین مهلت استفاده از طرح تشویقی مبین‌نت

| شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶ ق.ظ | ۰ نظر

خریداران مودم‌های جیبی طرح‌دار شرکت ارتباطات مبین‌نت، از طرح تشویقی تا 30 گیگابایت حجم رایگان استقبال بی‌نظیری کردند. این طرح تشویقی تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان نخستین و تنها اپراتور سراسری وایمکس در ایران، به دنبال استقبال کاربران از مودم‌های جیبی این شرکت، برای آن دسته از خریدارانی که نسبت به خرید مودم‌های جیبی طرح‌دار مبین‌نت اقدام کنند، طرح تشویقی قابل‌توجهی در نظر گرفته است. در این طرح تشویقی به خریدارانی که تا پایان آذر ماه اقدام به خرید مودم‌های جیبی طرح‌دار مبین‌نت کنند، تا 30 گیگابایت حجم اضافه‌ی رایگان تعلق خواهد گرفت.

بر همین اساس، خریداران کلیه‌ی مودم‌های جیبی Wi-Fi یا مودم‌های جیبی Wi-Fi+GPRS و هم‌چنین خریداران مودم‌های جیبی به همراه طرح‌های معمولی اینترنت پرسرعت وایمکس مبین‌نت، می‌توانند در این طرح تشویقی شرکت کرده و تا حداکثر 48 ساعت پس از فعال‌سازی مودم و طرح خود به‌طور تصادفی تا 30 گیگابایت حجم رایگان دریافت کنند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد هر یک از مودم‌های جیبی و انواع طرح‌های آن می‌توانند به وب‌سایت mobinnet.ir مراجعه کرده و تا قبل از پایان مدت این طرح تشویقی نسبت به خرید مودم‌های جیبی مبین‌نت اقدام کنند.

  • ۹۲/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">