ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

از تاریخ 20 تیر ماه تا 12 آذر ماه سال جاری تعداد 620 نفر با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخواست ارائه خدمات باند شهروندان (CB) را داشته اند.

به گزارش خبرگزاری شهر، از این تعداد 186 متقاضی مدارک خود را به طور کامل ارسال کرده اند و 76 نفر نیز موفق شدند در آزمون نهایی شرکت کنند. تعداد ١ پروانه نیز توسط این سازمان صادر شده است.

در خصوص شرکت های وارد کننده و فروشنده تجهیزات این باند نیز تا کنون 2 شرکت نسبت به ورود نمونه مهندسی دستگاه به منظور اخذ مجوز فروش اقدام و ١ شرکت نیز موفق به اخذ پروانه فروش تجهیزات شده است.

این باند اساسا غیر تجاری و برای کاربران غیر حرفه ای و بدون نیاز به دانش تخصصی رادیویی است.

این باند به منظور تسهیل در استفاده از ارتباطات رادیویی در مواقع و اماکنی که امکانات عمومی ارتباطی به راحتی در دسترس نیست، برای گفت و گوهای کوتاه و تبادل اطلاعات فردی برای عموم ایجاد شده است.

از موارد استفاده این باند می توان به مواقع اضطرار ملی، سوانح و بلایای طبیعی، کاربردهای امداد و نجات جاده ای و خبر گیری شهروندان از یکدیگر در مسافرت های جمعی و جاده ها اشاره کرد.

همه بهره برداران با حقوق مساوی و بدون اولویت خاصی می توانند از امکانات این باند استفاده کنند و مهم ترین عامل بهره برداری بهینه و بدون مزاحمت و تداخل، رعایت دقیق مقررات و ضوابط توسط کلیه بهره برداران در سطح کشور است.

  • ۸۴/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">