ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آرشیو الکترونیکی 126 میلیون سند هویت ایرانی

| سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: شناسنامه در تمامی کشور به صورت مکانیزه و پایگاه محور صادر می شود که این امر یکی از مهمترین اقدامات در اتقان اسناد هویتی ملت ایران است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد ناظمی اردکانی در سومین همایش مدیران ادارات کل ثبت احوال استانها با بیان اینکه اتقان اسناد هویتی یکی از مهمترین ماموریت‌های سازمان ثبت احوال است گفت: بایستی از تمامی فناوریهای نوین در جهت اتقان اسناد هویتی استفاده کرد تا هیچ خدشه ای به هویت مردم وارد نشود و صدور شناسنامه مکانیزه مبتنی بر پایگاه در همین راستا است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش برای پیشبر اهداف و پیشرفت هر سازمانی امری ضروری است گفت: طبق توافقات، آموزشهای مجازی برای مدیران توسط دانشگاه های معتبر انجام خواهد شد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه برخی از خدمات ثبت احوال به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان واگذار شده است، گفت: مدیران کل استانها بایستی در خصوص صدور پروانه و تایید صلاحیت دفتر نظارت کامل و دقیقی داشته باشند.

ناظمی اردکانی در خصوص ارائه خدمات به متقاضیان گفت: راهبرد ما در ثبت احوال تسهیل، سرعت و دقت و تکریم ارباب رجوع در ارائه خدمات به متقاضیان است.

وی آرشیو الکترونیکی 126 میلیون سند هویتی، ایجاد دفاتر پیشخوان، ترویج کاربردی شدن کارت ملی، قضازدایی، ایجاد واحد ویژه در ادارات کل، اصلاحاتی در خصوص دستورالعمل فاقد ورقه و افراد مشکوک التابعه و تعیین وضعیت اسناد راکد را از جمله اقدامات ثبت احوال در تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

  • ۹۳/۱۰/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">