ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز به کار الکامپ بیست و سوم

| جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و ناصرعلی سعادت رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امروز افتتاح شد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور پس از افتتاح مراسم به بازدید از سالن‌های شرکت‌های بخش خصوصی، دولت الکترونیکی و الکام‌استارز پرداخت.

فیروزآبادی همچنین در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری سه دوره پیاپی نمایشگاه الکامپ با مدیریت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: خوشحالیم که بخش‌خصوصی و صنف فعال است و نمایشگاه خوب و پررونقی برپا شده است.

وی با اشاره به برپایی سالن الکام‌استارز در نمایشگاه الکامپ گفت: حمایت از استارتاپ‌ها یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در برنامه شورای عالی فضای مجازی هم وجود دارد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور ادامه داد: روند اقتصاد جهانی هم به سمت اقتصاد دانایی محور مبتنی بر استارتاپ‌ها در حرکت است و این گروه می‌توانند پتانسیل‌ها را به ویژه در حوزه ICT، تبدیل به فعلیت کنند.

فیروزآبادی گفت: شورای عالی فضای مجازی الزامات شبکه ملی اطلاعات را تصویب کرده و وظایف بیش از 30 سازمان را تعیین تکلیف کرده است. اخیرا هم برای هر سازمان در حال برگزاری جلسات توجیحی در مرکز ملی فضای مجازی هستیم.

وی درباره فاز سوم شبکه ملی اطلاعات که قرار است روز یکشنبه در نمایشگاه الکامپ افتتاح شود نیز توضیح داد: براساس الزامات تعیین شده، شبکه ملی اطلاعات به صورت فازبندی شده در حال توسعه است و در این فاز بحث ایمن‌سازی شبکه مورد توجه است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور درباره سند نظام پیشگیری از حوادث سایبری نیز گفت: با توجه به حوادث زیادی که برای شهروندان و سازمان‌ها و نهادها اتفاق افتاده است، سندی برای پیشگیری از این نوع حوادث تدوین شده که به زودی در شورای عالی فضای مجازی مطرح می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">