ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات فردا شنبه دوم مردادماه برگزار می شود.

این همایش با حضور ۲۰ شرکت از ۱۳ کشور و حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در محل اتاق بازرگانی ایران برپا خواهد شد.

هدف از برگزاری این همایش، معرفی توانمندی های علمی و تکنولوژیکی ایران در حوزه ICT، معرفی مزیت های رقابتی ایران در تولید نرم افزار و محتوا، تجهیزات و زیرساخت های ICT و خدمات الکترونیک، تهیه فهرستی از فرصتهای آماده سرمایه گذاری در حوزه ICT ایران، اعلام قوانین سرمایه گذاری های خارجی در ایران و روش های تامین مالی پروژه ها به شیوه سرمایه گذاری خارجی است.

در راستای برگزاری این همایش، جلسه برقراری ملاقات های تجاری نیز در تاریخ ۳ مردادماه و همایش توسعه صادرات IT ایران در تاریخ ۴ مرداد برگزار می شود.

در این همایش شرکت‌های فعال در بخش ICT از کشورهای هنگ‌کنگ، ترکیه، امارات، ارمنستان، چین، نیجریه، کره جنوبی، آلمان، هند، کانادا و روسیه حضور خواهند داشت و نائب رئیس مرکز تحقیقات IT کره جنوبی، مدیران ارشد نمایشگاه بین المللی سبیت آلمان و جیتکس امارات نیز از جمله مهمانان این همایش خواهند بود.

علاوه بر جلسه ملاقات‌های تجاری با شرکت‌های خارجی، بازدید مشارکت کنندگان خارجی از پارک فناوری پردیس و مراکز مهم ICT کشور از دیگر برنامه های مدنظر این همایش است.

در همین رابطه محمود اسکندری مدیرکل دفتر توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت ایران از اختصاص یک روز ویژه به موضوع صادرات در همایش ۳ روزه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فاوا خبر داد و گفت: نتایج جلسه پرسش و پاسخ این روز برای تصویب قانونی درباره رفع موانع صادرات فاوا به شورای صادرات ارائه خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">