ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز توسعه ADSL در استان‌ها

| دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۸۷، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

طبق برنامه توسعه ADSL استان‌ها درسال‌جاری حدود 500 تا 600 هزار پورت در نظر گرفته شده است.

صیدی، معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب افزود: کاری که در دو سال گذشته در خصوص اینترنت پرسرعت صورت گرفته، شروع کار در استان‌ها است.

وی با اشاره به این که تا کنون استان‌ها در پورت ADSL سرمایه‌گذاری نکرده بودند، خاطر نشان کرد: به غیر از تهران که به صورت محدود یک سری پورت ADSL داشت، تا کنون استان‌ها پورت ADSL نداشتند.

معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: در برنامه سال‌جاری شرکت‌های مخابراتی واگذاری پورت ADSL را گنجاندیم و شرکت‌ها به سرعت به سمت دادن پورت ADSL به مردم و حتی‌المقدور در جاهایی که PAP ها وجود ندارند، پیش می‌روند.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وی افزود: هم‌اکنون شرکت‌های مخابرات استانی در مرحله اجرای شبکه تجمیع و دسترسی خود در استان هستند.

وی برنامه سال‌جاری را حدود 500 تا 600 هزار پورت برشمرد و گفت: برای دو سال آینده حدود 3 تا 5 میلیون پورت پرسرعت باید واگذار شود که به تناسب بین بخش خصوصی و استان‌ها تقسیم شده و به هر استان مقداری تعلق می‌گیرد.

  • ۸۷/۰۷/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">