ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز حمایت از شرکت های فناوری اطلاعات

| يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۵:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار گفت: اجرای طرح حمایت از صادرکنندگان و تولیدکنندگان محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات که توسط سازمان توسعه تجارت واتحادیه صادرکنندگان تدوین شده‌است ، آغاز شد.

"محمد طلایی"روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار آی تی ایرنا افزود:برای اولین گام کتاب راهنمای شرکت‌های صادرکنندگان و تولیدکنندگان محصولات فناوری اطلاعات تهیه شده که در قالب لوح فشرده، کتاب و سایت از طریق اتاق بازرگانی منتشر می‌شود.

وی بااشاره به اینکه هدف از این اقدام معرفی توانمندی‌های تولید و صادرات محصولات و خدمات فناوری اطلاعات است، اظهار داشت: امیدواریم از این طریق بتوانیم شرکت‌ها را معرفی کرده و بازار مناسبی را برای آنها به وجود آوریم.

وی ادامه داد: این لوح‌های فشرده و کتاب‌های راهنما برای معرفی شرکت- های ایرانی در نمایندگی‌های ایران (سفارت‌خانه‌ها) در خارج و سفارت‌خانه‌های خارجی در ایران منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین سمیناری با عنوان "بازار آی سی‌تی افغانستان، فرصت‌ها و چالش‌ها" اواخر تیرماه با همکاری سازمان توسعه تجارت برگزار می شود.

نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار گفت: هدف از برگزاری این سمینار مطالعه بازار افغانستان است و از شرکت‌های ایرانی حاضر در بازار افغانستان دعوت خواهد شد تا در این سمینار به ارایه تجربیات خود بپردازند.

طلایی خاطرنشان کرد: در این سمینار مشکلات حضورشرکت‌های ایرانی در بازار نرم افزار افغانستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  • ۸۶/۰۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">