ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز ممیزی دفاتر پیش‌خوان دولت

| دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: تمامی دفاتر باید اطلاعات درگاه پیشخوان خود را به هنگام کنند و در صورت عدم به هنگام سازی دسترسی دفاتر قطع می‌شود که ادامه فعالیت منوط به روز رسانی اطلاعات درگاه خواهد بود.

علی فلاح‌حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، از ساماندهی و ممیزی دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد و اظهار داشت: در آغاز به کار خدمت‌رسانی دفاتر پیشخوان دولت مساعدت‌هایی برای فعالیت دفاتر انجام شد که اکنون با افزایش خدمات دفاتر و نظارت حاکمیت ساماندهی و ممیزی دفاتر لازم شده است.

رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی افزود: تمامی دفاتر باید اطلاعات درگاه پیشخوان خود را به هنگام کنند و در صورت عدم به هنگام سازی دسترسی دفاتر قطع می‌شود که ادامه فعالیت منوط به روز رسانی اطلاعات درگاه خواهد بود.

به گفته وی، با این اقدام دسترسی‌های خارج از شبکه رسمی دفاتر قطع خواهد شد.

فلاح‌حقیقی تعداد دفاتر نیازمند به‌هنگام رسانی اطلاعات را کم عنوان کرد و یادآور شد: دفاتر به مدت 10 روز و تا پایان شهریور برای به روز رسانی اطلاعات درگاه پیشخوان خود فرصت دارند و در صورت نیاز نیز این زمان تمدید خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">