ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آمادگی مخابرات برای پاسخ به نیاز FCPها

| سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

شرکت مخابرات ایران به تمام نیازهای شرکت هایPAP، FCP و شرکت های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخ مثبت می دهد.  

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام این مطلب گفت: سیاست ما، همکاری کامل با شرکت های همکار در همه زمینه ها بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات برای تامین نیازهای آنتن است و همه استان ها باید با تعامل خوب، پاسخگوی روزانه متقاضیان باشند

دکتر سرائیان که در جلسه شورای مدیران کشور سخن می گفت؛ افزود: سال 95، یک سال حیاتی برای مخابرات است و شرکت های دارای پروانه فعالیت از ما مطالباتی دارند که یک فرصت است و ما باید با پاسخگویی به موقع به همه این شرکت ها در توسعه ICT کشور، نقش خود را ایفا کنیم.

وی افزود: در هفته دولت، فاز اول شبکه ملی اطلاعات، به بهره برداری می رسد؛ لذا ما باید اعلام کنیم چه امکاناتی برای دسترسی فراهم کرده ایم. این امکانات بایدبرای هر نوع نیازی در زمینه ی اینترنت پرسرعت معمولی، خدمات اینترنت با سرعت بالا( 2 تا 20 مگابیت)وVDSL  پاسخگو باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به برخی محدودیت ها گفت: باید امکانات موجود مدیریت شود. استان ها با هم تعامل داشته و در صورت لزوم به هم کمک کنند و از هر درخواستی استقبال شود. 

در این جلسه که تراکمه، عضو هیات مدیره و مهندس کارگزار، معاون عملیات فنی و تجاری حضور داشتند؛ گزارشی در زمینه اقدامات انجام شده در مورد راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و رونمایی از سامانه ثبت درخواست ها، ارائه و تصمیمات لازم برای سرعت بخشیدن به توسعه شبکه اتخاذ شد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">