ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آینده هولوگرام درخشان است!

| سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۸۴، ۱۰:۳۶ ق.ظ | ۰ نظر

رییس انجمن ISP‌ها اعلام کرد: هولوگرام تاثیر مثبتی بر روی بازار گذاشته و در آینده به ساماندهی بازار اینترنت کمک می‌کند.
«مسعود ریاضیات» در گفت‌وگو (ایسنا)، اظهار داشت: هولوگرام کارت‌های اینترنت تنها یک ماه است که وارد بازار شده و برای نتیجه‌گیری در مورد تاثیر آن بر روی بازار زود است.
وی ادامه داد: اشکالاتی در توزیع هولوگرام وجود دارد که باید برطرف شود و اطلاع رسانی صحیحی در این زمینه باید صورت گیرد.
رییس انجمن ISP‌ها در مورد افزایش قیمت کارت‌های اینترنت به دلیل وجود هولوگرام بر روی آن، گفت: هزینه‌ی هولوگرام تاثیر کمی بر روی قیمت اینترنت دارد و اثری بر روی بازار ندارد.
وی با تاکید بر این که هولوگرام، آینده‌ی درخشانی در بازار اینترنت دارد، گفت: هولوگرام در آینده‌ی نزدیک بازار را ساماندهی خواهد کرد و نظم خاصی را در بازار به وجود می‌آورد.
رییس انجمن ISP‌ها با اعلام این که شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات اینترنتی استقبال خوبی از ورود هولوگرام به بازار کرده‌اند، ابراز داشت: به دلیل استقبال زیاد شرکت‌ها از هولوگرام، محموله‌ی دیگری را سفارش دادیم.
رییس انجمن ISP‌ها با بیان این که شرکت‌ها‌ی استفاده کننده از هولوگرام در صورت تخلف مورد بازخواست قرار می‌گیرند، گفت: هولوگرام باعث افزایش قیمت اینترنت در بازار نخواهد شد.
ریاضیات با تاکید بر این که دبیرخانه انجمن ISP‌ها در تهیه و تنظیم تقاضاها برای دریافت وام ISPهای شهرستان تلاش فراوانی کرده است، گفت: در حال حاضر شهرهای اصفهان، کرج، شیراز، مشهد، یزد و تهران توانسته‌اند وام را دریافت کنند و تنها یک هفته به ISPها برای ارسال مدارک مهلت دادیم که این مدت برای ارسال مدارک زیاد است.

  • ۸۴/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">