ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ابهام در سرویس Myfamily ایرانسل

| شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

اگر از سیمکارت‌های ایرانسل استفاده می‌کنید، ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که که برای سرویسی موسوم به Myfamily مبلغی از حساب شما کم شده باشد آن هم بدون این که شما سرویس مذکور را فعال کرده باشید.

به گزارش موبنا، نکته جالب آنکه نام این سرویس اصلا در فهرست خدمات ایرانسل موجود نبوده و در کمال تعجب هر ماه طبق پیامکی که از سوی ایرانسل برای برخی مشترکان ارسال می‌شود که مبلغ 600 تومان از حساب کاربر کم کرده و این سرویس به شکل خودکار فعال می‌شود!

به این ترتیب حتی اگر تصور کنیم شماره شما را فرد دیگری از طریق کنترل حساب اینترنتی خودش وارد کرده باشد تا هزینه مکالماتش با شما کاهش یابد، طبیعی است که برای کسر مبلغ 600 تومان باید از خودتان اجازه گرفته شود.

اگر بپذیریم که این موضوع یک خطای سیستمی است باید راهی هم برای رفع مشکل و اعتراض مشترکان در نظر گرفته شود در حالیکه مسولان بخش شکایات ایرانسل به کل از ارایه چنین سرویسی از سوی ایرانسل اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند!

روزنامه هفت صبح در بخش دیگری از این مطلب نوشته شاید 600 تومان عدد بزرگی نباشد اما این ماجرا اگر در مورد کاربران زیادی اتفاق بیفتد عدد بزرگی می‌شود.

  • ۹۲/۰۸/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">