ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای آزمایشی پورتال اوقات فراغت در آینده

| سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ق.ظ | ۰ نظر

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: قرار است به زودی بودجه مورد نیاز برای راه‌اندازی پورتال اوقات فراغت تخصیص یابد و مرحله آزمایشی این کار را آغاز کنیم.

محسن طلایی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهارکرد: قرار است پورتال اوقات فراغت در سه استان از جمله گلستان به صورت آزمایشی اجرا شود  که پس از گذشت 45 روز تا دو ماه به طور سراسری در کشور به اجرا در می‌آید.

وی تاکید کرد: حمایت خوب و پیگیری رسانه‌ها یکی از عوامل موثر بر تخصیص بودجه برای پورتال اوقات فراغت بوده است.

به گزارش ایسنا، پورتال اوقات فراغت یکبار در دولت دهم راه‌اندازی شد ولی به علت مشکلات فنی بهره‌برداری از آن متوقف شد. وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم به بازنگری پورتال اوقات فراغت که راه‌اندازی آن از دولت قبل در حال پیگیری بود پرداخت و زمان‌های مختلفی را برای رونمایی از پورتال جدید اعلام کرد. حتی مردادماه سال گذشته از آن به‌طور رسمی رونمایی کرد اما باز هم مشکلات فنی و حقوقی برای پورتال به وجود آمد. همچنین مدیران این وزارتخانه وعده راه‌اندازی پورتال را تا پایان سال 94 داده بودند که باز هم عملی نشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">