ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای مانور پدافند غیرعامل در مخابرات تهران

| يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

پخش زنده مانور موفقیت آمیز پدافند غیرعامل مخابرات تهران از طریق ویدئو کنفرانس در یکی از حساس ترین مراکز مخابراتی، نمایشی تمام عیار از وحدت و همدلی، تخصص و تعهد را رقم زد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، موسوی مدیرکل دفتر حراست شرکت مخابرات استان تهران ضمن بیان این مطلب افزود: مانور قطع پاور و تست مولدهای برق در شرکت مخابرات استان تهران در یکی از مراکز حساس مخابرات تهران، با ریسک پذیری بالا با رمز یا ثارالله با موفقیت به انجام رسید.
وی اظهار داشت: این مانور که بصورت ویدئو کنفرانس و بصورت صوتی و تصویری با برقراری ارتباط زنده با تمامی شرکت های مخابرات استانی، شرکت مخابرات ایران و مسئولان پدافند غیرعامل کل کشور انجام گرفت، آمادگی کامل شرکت مخابرات استان تهران را در مواقع بروز بحران هایی نظیر قطع برق به خوبی به تصویر کشید.
مهندس موسوی با بیان این که مرکز فرماندهی این عملیات در ساختمان شاهد قرار داشت در تشریح جزئیات این مانور اظهار داشت: با همدلی و همکاری مثال زدنی نیروهای متعهد و متخصص شرکت بویژه همکاران اداره کل پشتیبانی و راه اندازی شبکه، اداره کل عملیات شبکه، اداره کل مخابرات منطقه شش و همکاران دفتر حراست، در ساعت نه و 45 دقیقه با قطع جریان برق شهری، ژنراتورهای این مرکز حساس مخابراتی بصورت هوشمند و آنلاین، برق جایگزین برق شهری را در مدار قرار داد به نحوی که هیچ گونه اختلالی در ارتباط هزاران خطوط تلفنی مهم پایتخت ایران اسلامی بوجود نیامد.
مدیرکل دفتر حراست شرکت مخابرات استان تهران انجام این تست در مراکز مخابراتی دیگر را نشان از آمادگی کامل شرکت مخابرات دانست و از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مانور تقدیر کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">