ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

احتمالا مشکل از گوشی است، نه سیم کارت!

| چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

کارشناسان مرکز پشتیبانی اپراتور هیچ یک از قطعی های شبکه و مشکلات مربوط به اینترنت را به عهده نمی گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگار گرچه اپراتور سوم کارش را با سرعت کوله پشتی آغاز کرد و مناطق تحت پوشش خود را با سرعت کمی گسترش داد اما در آغاز به کار سرعت اینترنت این اپراتور که مهمترین ویژگی این نسل از خدمات است به حدی بود که به راحتی می شد آن را با کلمه خیلی خوب توصیف کرد.

اما با گذشتن زمان افزایش کاربران ضعف ها به شکل پررنگ تری خود نمایی کردند تا جایی که دیگر حتی در نقاطی که پیش از این مشکل آنتن دهی و افت سرعت اینترنت وجود نداشت در حال حاضر ارسال پیامک هم ممکن نیست تا چه رسد به اینترنت پر سرعت!

در تماس با مرکز پشتیبانی رایتل برای بررسی اپراتور که در فواصل زمانی هم اتفاق افتاد، کارشناسان مرکز پشتیبانی از بروز چنین اختلالی ابراز تعجب و بی اطلاعی کردند و به همه تماس گیرنده ها پاسخ واحدی داده شد، اول اینکه شما اولین کسی هستید که چنین مشکلی دارید و دوم اینکه سیم کارت را بر روی دستگاه دیگری امتحان کیند و احتمالا مشکل از گوشی است و نه سیم کارت .

جالب آنکه با تعویض دستگاه نیز مشکل بر طرف نشد و در نهایت کارشناسان مرکز پاسخگوی علت را ضعف سیم کارت و الزام به تعویض آن اعلام کردند.

  • ۹۲/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">