ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو هیات‌مدیره‌ی سندیکای مخابرات گفت: شرایط شرکت کردن در مناقصه ایران‌سل برای GCهای ایرانی به گونه‌ای است که توانایی رساندن خود به شرایط تعیین شده را در کوتاه مدت، ندارند.
مهندس «محسن حسین پور» در گفت‌وگو باخبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،اظهار داشت: پروژه‌ی اپراتور دوم برطبق اسناد‌ قرار بود که توسط سرمایه‌گذاران خارجی و ایرانی اجرا شود ولی دولت به وسیله‌ی سازمان‌های مختلف جای شرکت‌های خصوصی در این پروژه را گرفت.
وی تصریح کرد: سهام داران دولتی شرکت ایران‌سل برای صرفه جویی،GC‌های ایرانی را مجبور کرده‌اند که قراردادهای خود را با فایناس سه‌تا پنج ساله‌ از محل درآمد پروژه امضا کنند که هیچ شرکت ایرانی چنین سرمایه‌ای را در اختیار ندارد.
حسین پور افزود:سهام داران شرکت ایران‌سل تصمیم دارند که پروژه‌ی اپراتور دوم هر چه سریع‌تر به مرحله‌ی اجرایی برسد و اکثر شرکت‌های ایرانی توانایی ارایه‌ی تجهیزات را در کوتاه مدت ندارند و به همین دلیل احتمال برنده شدن شرکت‌های خارجی در این مناقصه زیاد است.
وی ابراز داشت: به طور حتم وزارت ICT به عنوان ناظر هم‌چنین مجلس و سندیکای مخابرات در مورد روند برگزاری مناقصه با شرکت ایران‌سل برخورد می‌کنند.
این عضو هیات مدیره‌ی سندیکای مخابرات معتقد است: سندیکای مخابرات باید به عنوان هماهنگ کننده و مشاور اپراتور دوم قرارگیرد تا شرکت‌های ایرانی بتوانند بخش‌هایی از این پروژه را به دست گیرند.
وی خاطر نشان کرد: اسناد مناقصه‌ی ایران‌سل با توان تولیدیGC‌های ایران مغایرت دارد و در آن اولویت به شرکت‌های داخلی داده شده است.
حسین‌پور در پایان سخنانش اظهار داشت: این مدارک به تازگی میان شرکت‌ها توزیع شده و سندیکا قصد دارد که در این رابطه مذاکراتی را با مسؤولان وزارت ICT انجام دهد.

  • ۸۴/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">