ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

احتمال مسکوت ماندن کنسرسیوم افغانستان

| چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۸۵، ۰۶:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

اگرچه بارها اعلام شد که کنسرسیوم فناوری اطلاعات ایران و افغانستان در حال رایزنی با وزارتخانه‌‏هایی چون عدلیه، صحت و مالیه کشور افغانستان برای شروع فعالیت شرکت‌‏های نرم افزاری ایرانی در این وزارتخانه‌‏ها است، اما شواهد حاکی از آن است که این پروژه حرکت رو به رشدی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، با توجه به تامین اعتبار پروژه فناوری اطلاعات ایران و افغانستان از سوی مرکز صنایع نوین با رقمی بالغ بر150 هزار دلار، به نظر می‌‏رسید این بار بدون وجود مشکلاتی چون عدم تامین اعتبار و حمایت دولت این پروژه بدون وقفه به ثمر برسد ، اما طبق اظهارات برخی از مسئولان آگاه در این پروژه، این بودجه نه تنها به ثمر نرسیده است ، بلکه مسئولین این کنسرسیوم بودجه بیشتری را در رابطه با این پروژه تقاضا کرده‌‏اند.

با این تفاسیر و با توجه به آن که هنوز وزارتخانه‌‏های افغانستان موافقت نهایی خود را برای حضور نرم افزارهای ایرانی اعلام نکرده‌‏اند، به نظر می‌‏رسد بحث نبود مدیریت در کشور دامن این پروژه را نیز گرفته است و حرکت مثبتی در پروژه فناوری اطلاعات ایران و افغانستان آغاز نشده است.

  • ۸۵/۰۹/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">