ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

احراز هویت مشترکان تلفن ثابت

| شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون شرکت مخابرات از احراز هویت و تکمیل پرونده مشترکان تلفن ثابت در سراسر کشور خبر داد و گفت: با مشترکانی که نقص پرونده دارند، برای تکمیل اطلاعات پرونده تماس گرفته می‌شود.

داود زارعیان معاون مشترکان شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با فارس از احراز هویت و تکمیل پرونده مشترکان تلفن ثابت در سراسر کشور خبر داد و گفت: از طرف شرکت مخابرات ایران با مشترکانی که پرونده ناقص داشته باشند، برای تکمیل پرونده تماس گرفته می‌شود.

وی گفت: نداشتن شماره تلفن همراه، کد پستی و کد ملی از جمله نواقص پرونده محسوب می‌شود و قرار است در این مرحله تمامی اطلاعات مشترکان تکمیل شود.

هم‌اکنون این اطلاع‌رسانی از طریق تلفن گویا به مشترکان انجام می‌شود و از مشترک خواسته می‌شود تا با مراجعه به مرکز مخابراتی مربوطه نواقص پرونده خود را تکمیل کند که این امر سختی هایی برای مشترکان دارد.

به گفته زارعیان به زودی امکان ارائه غیرحضوری این اطلاعات توسط مشترکان نیز فراهم خواهد شد تا مشترک از مراجعه حضوری بی نیاز شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">