ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال پیام‌رسان ایتا قابل قبول نیست

| شنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: امروز به دلیل انجام یک اصلاح فنی توسط تیم ایتا، این پیام‌رسان برای دقایقی از دسترس خارج شد. این شکل کار به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص اختلال پیش آمده در پیام‌رسان ایتا گفت: امروز به دلیل انجام یک اصلاح فنی توسط تیم ایتا، این پیام‌رسان برای دقایقی از دسترس خارج شد. این شکل کار به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: وزارت ارتباطات تمام قد حامی سکوهای داخلی است اما آنها نیز متعهد هستند که این پشتیبانی دولت و اعتماد کاربران را با تقویت تیم فنی و پایداری سرویس و ایجاد خدمات جدید پاسخ دهند.

محمد احسان خرامید رییس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در خصوص اختلال به وجود آمده در پیامرسان ایتا گفت: اینکه در اوج ساعت کاری دست به تغییری بزنند که می توانند نصف شب هم انجام بدهند، قابل قبول نیست.

وی افزود:اینکه الان چندین ماه است که قرار است که به زیرساخت ابری متصل شوند که پایداری آن بیشتر است ولی دائم به تعویق می اندازند، قابل قبول نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">