ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه محدودیت برای استفاده از ماهواره، امکان پذیر نیست.
جواد آرین منش روز سه‌شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باید راهی را پیدا کرد تا بشکل صحیح ،استفاده از آن برای مردم فراهم شود.
وی گفت: رسانه‌های پیشرفته الکترونیکی در دنیای کنونی به سمت دیجیتالی شدن در حرکت هستند و ما هم باید خودمان را با این روند هماهنگ کنیم.
آرین منش افزود: البته معتقدم که رسانه‌های الکترونیکی هنوز نتوانسته‌اند جای رسانه‌های مکتوب را بگیرند زیرا این رسانه‌ها سهل‌الوصول‌تر هستند،ولی در عین حال باید پذیرفت که این یک جریان زودگذر است.
وی افزود : استفاده از اینترنت و ماهواره واقعیت‌های موجود جامعه کنونی ما هستند که هر روز نیاز به آنها بیشتر می‌شود و نباید این را از نظر دور بداریم.
آرین منش برخورد کشورها با ماهواره را به دو شکل دانست و گفت: شکل نخست آن بدین صورت است که بدون هیچگونه محدودیتی از آن استفاده شود.
وی افزود: در چنین شرایطی طعبا فرهنگ کشور استفاده‌کننده بدون هیچ حد و مرزی، تحت تاثیر فرهنگ آمریکا و اروپا قرار می‌گیرد.
آرین منش گفت: دسته دوم کشورهایی هستند که با موضوع برخود سلبی کرده‌اند و در حال حاضر ایران هم جزو این گروه قرار دارد.
وی تصریح کرد: برای ایجاد شق سوم، یعنی استفاده درست و مثبت از ماهواره تاکنون جلسات زیادی در کمیته رسانه‌های مجلس شورای اسلامی، برگزار کرده‌ایم تا راهکار مفیدی را تدوین کنیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود:نگاه ما به ماهواره استفاده منطقی و مدیریت شده است و سعی داریم در این طرح جدید حتی الامکان، از آثار سوء آن بکاهیم.

  • ۸۴/۰۹/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">