ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارایه نقشه راه امنیت شاپرک به پلیس ‎فتا

| يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

محسن قادری مدیرعامل شرکت شاپرک در دیدار   با رییس پلیس فتا ضمن معرفی پروژه‎های جاری و دردست اقدام، با بیان تلاش‏های شرکت شاپرک برای ارتقای سطح استانداردها، الزامات و مقررات امنیتی حاکم بر شبکه پرداخت، نقشه راه شاپرک را برای به روز شدن و بومی‌سازی تمامی این استانداردها، الزامات و مقررات ارایه کرد.

شاپرک-  رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کشور (فتا)، در بازدید از شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت «شاپرک»، ضمن ارزیابی سازنده همکاری شاپرک و پلیس فتا، ابراز امیدواری کرد با تقویت هرچه بیشتر این روابط، بتوان پیشگیری از جرایم الکترونیکی مالی را بیش از پیش تقویت کرد.

سردار هادیانفر، که به دعوت مدیرعامل شرکت شاپرک از این شرکت بازدید می‎کرد، گفت: امنیت شبکه الکترونیکی پرداخت کشور اکنون در وضعیت مطلوب و مناسبی قرار دارد و به همین دلیل برای ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات ارایه شده بر بستر شاپرک پتانسیل مناسبی به وجود آمده است.

رییس پلیس فتا با بیان اینکه ارتقاء الزامات، مقررات و زیرساخت‎های تحقیقاتی و عملیاتی را از جمله محورهایی است که می‎تواند زمینه مناسبی برای رشد، توسعه و ارتقاء داشته باشد، افزود: پلیس فتا نیز در این مسیر که امنیت خاطر هموطنان را در بهره‎برداری از خدمات الکترونیکی پرداخت به دنبال خواهد داشت، همراه و یاور شاپرک خواهد بود.

سردار هادیانفر با بیان همکاری‌های پیشین پلیس فتا و شرکت شاپرک اضافه کرد: تاکنون همکاری مناسبی بین دو مجموعه پلیس فتا و شرکت شاپرک وجود داشته که این همکاری‎ها باید بیش از پیش افزایش یافته و پیشگیری از وقوع جرم در اولویت باشد.

مدیرعامل شرکت شاپرک نیز در این دیدار ضمن معرفی پروژه‎های جاری و دردست اقدام، فعالیت‎های شرکت برای ارتقای سطح کیفی، کمی و امنیتی شبکه الکترونیکی پرداخت کارت را تشریح کرد.

مدیر عامل شرکت شاپرک با قدردانی از همراهی پلیس فتا در ارتقاء امنیت و آرامش شبکه پرداخت الکترونیکی کشور آمادگی شاپرک را برای توسعه همکاری‎های دوجانبه با پلیس فتا اعلام  کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این همکاری‎ها بیشتر در راستای پیشگیری از وقوع جرم باشد، تا پیگیری و اعاده حق هموطنان پس از وقوع جرم.

  • ۹۵/۰۳/۰۹

شاپرک

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">