ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارتباطات سیار همچنان در حال چانه زنی

| يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۸۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

معاون فنی و مهندسی ارتباطات سیار گفت: در رابطه با امکان استفاده‌ی مشترک اپراتورهای تلفن همراه از سایت‌های BTS تلفن همراه، دو طرح دکل مشترک برای استفاده‌ی سه اپراتور اول، ایرانسل و تالیا، به‌منظور نصب تجهیزات در فضای 6*3 را روز گذشته به شهرداری فرستادیم و آن‌ها قول دادند نظر خود را تا 10 روز آینده درباره‌ی این طرح اعلام کنند.
حسن طالبی‌نژاد در گفت‌وگو با (ایسنا)‌، با اعلام این که دومین بخش بهینه‌سازی شبکه‌ی تلفن همراه از دو روز پیش اجرا شده است، اظهار داشت: پلن 1800 سایت را ایجاد کردیم که هنوز به طور کامل در داخل شبکه اجرا نشده و این امر باعث بروز اختلالاتی در شبکه شده که تا امشب ادامه خواهد داشت.
وی در مورد آخرین وضعیت قرنطینه کردن سایت‌های مشکل‌دار، گفت: در طرح بهینه‌سازی شبکه، تاکنون 130 سایت را قرنطینه کردیم.
طالبی‌نژاد درباره‌ی امکان استفاده‌ی مشترک اپراتورهای تلفن همراه از سایت‌های BTS تلفن همراه، گفت: طرحی نیز با شرکت پارس‌ ایراتل و دیگری را با شرکت خدماتی اریکسون به امضا رساندیم که مورد تایید عملی شهرداری و شرکت ارتباطات سیار قرار گرفته است و هم‌اکنون GC‌ها منتظر تایید نهایی طرح هستند.
به‌گفته‌ی وی، در صورت تایید این طرح توسط شهرداری، GC‌ها می‌توانند تجهیزات سخت‌افزاری خود را نصب کنند و شرکت ارتباطات سیار در این زمینه متحمل هیچ هزینه‌ای نخواهند شد، اپراتور دوم و تالیا نیز در صورت تمایل به استفاده از سایت‌ها، باید با شرکت ارتباطات سیار به توافق برسند و بعد تجهیزات خود را نصب کنند که به طور حتم هزینه‌ای برای آن‌ها خواهد داشت.
به گفته‌ی وی GC‌ها تاکنون توانسته‌اند 420 سایت را وارد شبکه کنند.

  • ۸۵/۰۵/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">