ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارتباط پلیس و قوه قضاییه الکترونیکی شد

| يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی (ناجا) گفت: پرونده های تشکیل شده پلیسی تا پایان سال 93 به صورت الکترونیکی به مراجع قضایی ارسال می شود.

به گزارش ایرنا ، سردار ' تقی مهری ' روز یکشنبه در همایش رؤسای کلانتری ها و فرماندهان ناحیه انتظامی ویژه غرب استان تهران از اهداف مهم ناجا به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه را اجرای برنامه پلیس الکترونیکی دانست و افزود: در همین راستا طرح پلیس الکترونیک به صورت آزمایشی در برخی استان ها اجرا می شود.

وی گفت: نقاط ضعف و قوت این طرح نیز بررسی و تا پایان سال مکاتبات و پرونده های پلیسی به صورت الکترونیکی به مراجع قضایی ارسال می شود.

مهری ادامه داد: هر فردی که به مقر نیروی انتظامی مراجعه می کند، باید شاهد برخورد مناسب همراه با اخلاق و رفتار اسلامی باشد، شاید افرادی که به پلیس مراجعه می کنند به دلیل مشکلی که برایشان پیش آمده لحن مناسبی با پلیس نداشته باشند اما پلیس وظیفه دارد با این افراد به بهترین وجه ممکن برخورد کند.

  • ۹۳/۱۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">