ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارسال SMS مشکلی نخواهد

| دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۸۵، ۰۶:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

یک مقام مسوول در شرکت ارتباطات سیار، با اشاره به افزایش شدید ارسال SMS تبریک به مناسبت اعیاد اسلامی، تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در روز ولادت حضرت علی (ع)، ارسال و ذخیره‌ی SMS ها مشکلی نخواهد داشت.
مهندس رستمی، مسوول مرکز پیام کوتاه شرکت ارتباطات سیار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات (سیتنا)، SMS را بهترین وسیله برای تبلیغات در راستای پایداری و مبلغ فرهنگ ناب اسلامی دانست و افزود: SMS در ولادت حضرت علی (ع) و در هزاره‌ی سوم ابزاری است که می‌تواند نقش خود را به خوبی و زیبایی در این زمینه ایفا کند.

وی، افزود: با توجه به گستردگی ایجاد شده در شبکه‌ی SMS، هم‌چنین با بهره‌برداری از مرکز جدید ارومیه، ارسال و ذخیره‌ی SMS در این روزها، طبق روال معمول شبکه خواهد بود.

این مقام مسوول، معتقد است که مشترکان به سهولت می‌توانند از طریق ارسال SMS با یکدیگر تماس داشته باشند و باید مطمئن باشند که اختلالی در ارتباطات پیام کوتاه در این ایام ایجاد نمی‌شود.

رستمی، امنیت یا عدم امنیت سلامت SMSها را ناشی از رفتار مشترکان یا مشکلات سیگنالینگ دانست و افزود: به علت افزایش مراکز مخابراتی جدید، تمامی SMS ها به مقصد می‌رسند.

وی، از اوج فشار ترافیک SMS در روزهای عادی بین ساعت‌های 21 تا 24 خبر داد و توصیه کرد که مشترکان تلفن همراه، برای ارسال SMS در این ساعات مشخص متمرکز نشوند. در حقیقت بهتر است که از ساعات صبح، بیشتر از دیگر از ساعات شبانه روز برای ارسال SMS استفاده و به صورت غیر متمرکز پیام‌های کوتاه برای دیگران ارسال شود.

مسوول مرکز پیام کوتاه شرکت ارتباطات سیار، با اظهار این مطلب که شبکه در سراسر کشور به صورت Flat عمل می‌کند، گفت: در حال حاضر، SMSها در میان شهرهای مختلف کشور به سهولت ارسال می‌شوند و مشترکان می‌توانند از این طریق به راحتی با یکدیگر تماس داشته باشند.

وی، در پایان، ساعت استاندارد ذخیره‌ی پیام کوتاه را با توجه به استاندارد معمول، 24 ساعت عنوان کرد.

  • ۸۵/۰۵/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">