ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارسال sms باز هم ناممکن شد

| پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۸۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

شبکه‌ی تلفن همراه اپراتور اول از عصر روز دوشنبه با اعلام فرارسیدن عید سعید فطر و با افزایش ترافیک شبکه و استفاده‌ی بیش از اندازه،‌ همانند سال‌های گذشته توان پاسخگویی به مشترکان را نداشت و به شدت دچار اختلال شد.

به گزارش (ایسنا)، شبکه‌ی شرکت ارتباطات سیار با اعلام رسمی فرارسیدن‌ عید سعید فطر از رسانه‌های عمومی‌ از همان ابتدا مختل شد به طوری که در اکثر مواقع پیام کوتاه فرستنده به دست مشترک نمی‌رسید و یا برای تماس گرفتن، پیام برقراری تماس با مشترک مورد نظر امکان پذیر نمی‌باشد به گوش می‌رسید.

اما مدیر مربوطه در شرکت ارتباطات سیار در تماس با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بدون هماهنگی با روابط عمومی ارتباطات سیار هیچ اظهار نظری در این باره نخواهد کرد.

عباسعلی ابوالفضلی - سرپرست روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار - نیز در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: مردم از دو ساعت قبل از اعلام عید شروع به ارسال پیام کوتاه کردند و در نتیجه ترافیک بالا رفت و ما سعی کردیم تا سرریز بار مرکز امام خمینی را بین سایر مراکز تقسیم کنیم که در نهایت شبکه تا ساعت 12 شامگاه دوشنبه به حالت متعادل برگشت.

به گزارش ایسنا این اختلال وسیع در شبکه‌ی تلفن همراه در شرایطی است که مسوولان شرکت ارتباطات سیار مدعی هستند که وضعیت شبکه مدت زمانی است بهبود یافته است.

اظهارات مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار در حالی است که یکی از مدیران ارتباطات سیار به خبرنگار ایسنا گفت: علت این اختلالات وسیع بروز مشکل در مراکز پیام کوتاه بوده و افزایش ارسال پیام‌های کوتاه برروی صوت هم تاثیر گذاشته است.

اینگونه مناسبت‌ها و ارسال پیام‌های تبریک و یا تسلیت در سال چندین بار تکرار می‌شوند، مسوولان ارتباطات سیار هم مانند همیشه وعده‌ی جبران این اختلافات را می‌دهند و طبق گفته‌ی مسوولان هم اکنون برای 12 میلیون مشترک ظرفیت SMS ایجاد شده اما این مراکز با وجود 10 میلیون مشترک توان پاسخگویی به مشترکان را ندارند.

  • ۸۵/۰۸/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">