ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر اجرایی همایش علمی - پژوهشی کسب و کار و تجارت الکترونیک گفت:

‪ ۳۹‬مقاله به دبیرخانه این همایش که بیست و دوم آذر ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود، ارسال شد.

"حبیبه فتحی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آی تی ایرنا افزود : اولین جلسه کمیته علمی این همایش ‪ ۵‬مهر ماه سال جاری تشکیل می شود تا در مورد کیفیت مقالات اظهار نظر شده و مقالات قابل ارایه برگزیده شود.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نظر داروان تا اواخر مهرماه نتایج اعلام خواهد شد.

"وی تصریح کرد: محورهای همایش شامل "کسب و کار الکترونیکی"، "استراتژی و کسب و کار الکترونیکی"، "مدیریت ارتباط با مشتریان" و "مدیریت زنجیره عرضه" می‌باشد.

وی اظهار داشت: "طرح ریزی منابع سازمانی"، "بازاریابی الکترونیکی" ، "کسب و کار الکترونیکی در شرکتهای کوچک و متوسط"، " زیرساختارهای کسب و کار و تجارت الکترونیکی، فنی، تکنولوژیکی و حقوقی" از دیگر محورهای همایش به شمار می‌رود.

فتحی ادامه داد: از دیگر محورهای این همایش می‌توان به "نقش دولت در توسعه کسب و کار و تجارت الکترونیکی"، "سیاستگذاری توسعه کسب و کار و تجارت الکترونیکی" و "حمایتهای دولت از توسعه این حوزه در بنگاه‌ها" از دیگر اهداف این همایش به شمار می‌رود.

به گفته وی نقش دولت در بسترسازی کسب و کار و تجارت الکترونیکی، چشم‌انداز ‪ ۲۰‬ساله و برنامه چهارم توسعه،بازیگران محیط تجاری در کسب و کار الکترونیکی، بانکداری، بیمه، گمرک و حاکمیت الکترونیکی از دیگر محورهای همایش است.

فتحی افزود: در هفته قبل از برگزاری کنفرانس دو کارگاه آموزشی با عنوان‌های " روش تحقیق در تجارت و کسب و کار الکترونیکی"، محدودیتها و چالشها" و "مراحل توسعه تجارت و کسب و کار الکترونیکی در بنگاه‌ها" برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای مشاهده دستاوردهای علمی پژوهشی سازمانها، موسسات و دانشگاهها در خصوص تجارت‌الکترونیکی، همزمان با برگزاری کنفرانس، نمایشگاهی جهت ارایه این دستاوردها برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی این همایش افزود: " معرفی پژوهشهای انجام شده در کشور در زمینه کسب و کار و تجارت الکترونیکی"، " شناسایی نیازهای پژوهشی کشور در این حوزه"، "نقد و تحلیل دستاوردهای مربوط به توسعه این بخش در ایران و راهکارهای بهبود آن" از اهداف این همایش است.

  • ۸۴/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">