ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس شورای انتظامی‌ سازمان نظام صنفی رایانه‌یی استان تهران اعلام کرد: علاوه بر شرکت‌ها، از این پس مردم نیز می‌توانند شکایات خود را از ارایه دهندگان یا همان سرویس دهندگان خدمات اینترنتی به این شورا اعلام کنند.
«مهرداد ذوالفقاران» در گفت‌وگو با (ایسنا)، شکایات مردم را از ارایه دهندگان و در واقع سرویس دهندگان خدمات اینترنتی را در صورت عمل نکردن به تعهدات مربوطه را یکی از مباحث مهم ومورد توجه عنوان کرد و افزود : از این پس شورا نیز می‌توان به این نوع شکایات رسیدگی کند .
وی گفت: درموردی که اخیرا به شورا در این رابطه اعلام شده شرکت انفورماتیکی مربوط را متعهد به انجام تعهدات خود کردیم .
رییس شورای انتظامی‌ سازمان نظام صنفی رایانه‌یی استان تهران در ادامه مشکلات قراردادهای نرم افزاری چند جانبه را از دیگر مواردی برشمرد که در شورا به آن رسیدگی می‌شود و تصریح کرد:زمانی که قراردادی بین مجری و کارفرما منعقد می‌شود در صورت گسترده ومتنوع بودن فعالیت‌ها بخشی از فعالیت‌ها را مجری طرف قرارداد به شرکت کوچک تری محول می‌کند که در این صورت باید مجری دوم از تمامی‌تعهداتی که بین کارفرما و مجری اصلی مطرح شده آگاهی یابد چون در غیر این صورت منجر به بروز اختلالاتی می‌شود .
ذوالفقاران با اشاره به یکی از موارد شکایتی که اخیرا در این رابطه به شورا شده افزود : این اختلاف به دلیل عدم توجه به تنظیم و تدوین دقیق تعهدات طرفین در انجام قرارداد بد که مشکلاتی را برای کارفرمای اصلی و مجری به وجودآورد و بنابر این برای جلوگیری از چنین مشکلاتی باید در تنظیم این نوع قراردادهای به تعبیری چند گانه باید تعهدات قرارداد اولیه برای همه‌ی دست اندرکاران پروژه به طور کامل تشریح شده باشد.

  • ۸۴/۰۹/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">