ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روابط عمومی شرکت مخابرات ایران براساس گزارش رسیده از سوی دفتر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌های این شرکت، رتبه‌بندی استان‌ها‌ی کشور در خصوص ضریب نفوذ تلفن ثابت، همراه و روستایی را اعلام کرد.
به گزارش سرویس ارتباطات ایسنا در این اطلاعیه آمده است: بیشترین ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه مربوط به استان تهران با ضریب نفوذ به ترتیب ‌٧٥/٣٩ و ‌٢٣/١٧ درصد می‌باشد، استان قم نیز با ‌٧٨/٢٥ درصد، بیشترین ضریب نفوذ تلفن روستایی را در کل کشور داراست.
در خصوص ضریب نفوذ تلفن ثابت، استان مازندران و آذربایجان شرقی به ترتیب با ‌٣٣/٣٤ و ‌٤٤/٣٣ درصد در رتبه‌های دوم و سوم جای دارند.
همچنین در خصوص ضریب نفوذ تلفن همراه بعد از استان تهران، استان اصفهان با ‌٣٤/٩ و استان یزد با ‌٨٦/٨ درصد به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.
گفتنی است، استان مازندران با ‌٠٣/٢٣ و استان اصفهان با ‌٥٠/٢١ درصد، بعد از استان قم در جایگاه دوم و سوم بیشترین ضریب نفوذ تلفن روستایی را دارا هستند.

  • ۸۴/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">