ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استفاده از هوش مصنوعی مولد در تبلیغات سیاسی ممنوع شد و تبلیغ‌کنندگان کمپین‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند از این ابزار استفاده کنند.
به گزارش آنا به نقل از رویترز، یکی از سخنگویان متا با رد دسترسی به ابزار‌هایی که قانون‌گذاران هشدار داده‌اند و می‌تواند انتشار اطلاعات نادرست انتخاباتی را کاهش دهد، گفت: کمپین‌های سیاسی و تبلیغ‌کنندگان در سایر موضوعات مربوط از استفاده محصولات تبلیغاتی هوش مصنوعی مولد منع شدند.

متا این تصمیم را در به‌روزرسانی‌های منتشرشده در مرکز اطلاع‌رسانی خود در دوشنبه‌شب، به‌صورت عمومی اعلام کرد. 

این شرکت در یادداشتی که به چندین صفحه ضمیمه‌شده و نحوه کار این ابزار‌ها را توضیح می‌دهد، اعلام کرده است: با ادامه آزمایش ابزار‌های جدید ایجاد تبلیغات هوش مصنوعی مولد، تبلیغ‌کنندگانی که کمپین‌های سیاسی را اجرا می‌کنند و واجد شرایط تبلیغات مسکن، اشتغال یا اعتبار یا مسائل اجتماعی، انتخابات، سیاست یا مرتبط با سلامت، دارو یا خدمات مالی هستند، مجاز به استفاده از این ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد نیستند.

معتقدیم که این رویکرد به ما اجازه خواهد داد تا خطرات بالقوه را بهتر درک کنیم و حفاظ‌های درستی برای استفاده از هوش مصنوعی عمومی در تبلیغات مرتبط با موضوعات بالقوه حساس در صنایع تنظیم‌شده ایجاد کنیم.

این به‌روزرسانی سیاستی یک ماه پس‌ازآن صورت می‌گیرد که متا دومین پلتفرم بزرگ تبلیغات دیجیتال درجهان اعلام کرد و شروع به گسترش دسترسی تبلیغ‌کنندگان به ابزار‌های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی کرده است و می‌توانند بلافاصله پس‌زمینه، تنظیمات تصویر و تغییرات کپی آگهی را در پاسخ به درخواست‌های متنی ساده ایجاد کنند.

  • ۰۲/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">