ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینستاگرام اعلام کرد تعداد کاربران فعال روزانه سرویس استوری این شبکه اجتماعی به 200 میلیون کاربر، تعداد کاربران دایرکت اینستاگرام به 375 میلیون کاربر و تعداد کاربران فعال این شبکه به 600 میلیون نفر رسیده است.
فناوران- بر اساس آخرین گزارشی که اینستاگرام منتشر کرده روزانه 200 میلیون کاربر اینستاگرام حداقل یک بار استوری خود را به روز کرده یا استوری دوستان خود را تماشا می کنند. سرویس استوری اینستاگرام که برگرفته از همین سرویس روی شبکه اجتماعی اسنپ چت است طی چند ماه اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در حالی که آمار کاربران فعال روزانه استوری اینستاگرام به 200 میلیون کاربر رسیده، این سرویس در اسنپ روزانه 158 میلیون کاربر دارد. به دلیل همین استقبال کاربران اینستاگرام طی ماه های گذشته به روزرسانی های زیادی برای این سرویس اش داشته است. 
از جمله تغییرات و امکاناتی که اینستاگرام در به روزرسانی های خود برای جذب کاربر در اختیار کاربران قرار داده است می توان به استفاده از انواع استیکرها، ذخیره ویدیوها و تبدیل سلفی به استیکر و چسباندن استیکر به تصاویر استوری پرداخت. همچنین اینستاگرام با توجه به علاقه کاربران به استیکرها چهار شهر جدید را نیز به قابلیت ژئو استیکر خود اضافه کرده که شامل شیکاگو، لندن، مادرید و توکیو می شوند. قابلیت ژئو استیکر نیز از اسنپ چت الگو برداری شده است. هفته گذشته نیز اینستاگرام آخرین الگوبرداری را از اسنپ چت کرد و آن ترکیب و ناپدید کردن پیام هاست. 
گزارش شده در آخرین به روزرسانی اینستاگرام امکانی فراهم شده که در گفت وگوهای بخش دایرکت، ترکیبی از پیام های دایمی و ناپدید شونده مورد استفاده قرار گیرد. پیش از این پیام های ناپدید شونده به صورت مشخص در انتهای بخش دایرکت به نمایش در می آمدند. با وجود ترکیب این دو نوع پیام، پیام های ناپدید شونده همچنان پس از طی مدت زمانی مشخص از بین می روند، با این تفاوت که حالا اینستاگرام این موضوع را به اطلاع کاربران می رساند.
اینستاگرام اعلام کرده تعداد کاربران استفاده کننده از قابلیت دایرکت، طی پنج ماه گذشته از 300 میلیون به 375 میلیون نفر رسیده که مطمئنا پیام های محو شونده نقش موثری در این آمار و ارقام داشته اند. برای ارسال یک عکس یا ویدیوی محو شونده کافیست در بخش دایرکت روی آیکن جدید دوربین آبی رنگ اشاره کنید. این پیام ها در اینباکس طرف مقابل به رنگ آبی ظاهر می شوند. اگر طرف مقابل قصد گرفتن اسکرین شات از آن پیام را داشته باشد هم می توانید این موضوع را با دریافت یک نوتیفیکیشن متوجه بشوید.

  • ۹۶/۰۱/۲۶

اینستاگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">