ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر دادگستری بر تداوم فعالیت سازمان اموال تملیکی برای شفاف سازی فرآیند مزایده از طریق برگزاری مزایده های الکترونیکی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اموال تملیکی، مصطفی پورمحمدی به عنوان یکی از اعضای مجمع عمومی سازمان اموال تملیکی در دیدار با اردشیر محمدی مدیر عامل این سازمان ضمن تقدیر از اقدامات سازمان و اهتمام به شفاف سازی فرآیند مزایده از طریق برگزاری الکترونیکی مزایده ها به عنوان بزرگترین مزایده گذار کشور بر تقویت اطلاع رسانی عادلانه تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به حساسیت بالا در وظایف سازمان اموال تملیکی که صیانت و مراقبت توامان از حقوق دولت و مردم است ضرورت توجه به صحت و شفافیت اطلاعات ارائه شده از اهمیت بالایی برخوردار است.

این عضو مجمع عمومی سازمان اموال تملیکی از اقدامات سازمان در مصالحه با وثیقه گذاران جهت تعیین تکلیف اموال غیرمنقول قدردانی کرد.

در ادامه این دیدار محمدی رییس سازمان اموال تملیکی نیز گفت: سازمان اموال تملیکی اقدامات و توفیقات مناسبی در سوددهی، ارتقای جایگاه و بهبود فرآیندهای سازمانی از جمله برگزاری الکترونیکی مزایده ها، برقراری ارتباط الکترونیکی با سازمانهای همکار به ویژه قوه قضائیه و تسهیل ارتباطات با دستگاه های مرتبط با وزارت دادگستری همکاری داشته است.

  • ۹۲/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">