ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اسنودن: از زندگی در روسیه خسته‌ام

| چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

ادوارد اسنودن همکار سابق سازمان سیا تحت پیگرد قضایی آمریکا، اعلام کرد که از پناهندگی در روسیه خسته شده و می خواهد در یک کشور انگلیسی زبان زندگی کند.

به گزارش ایرنا، روزنامه نوویه ایزوستیا امروز (سه شنبه) به نقل از اسنودن که به دلیل افشای اطلاعات عملیات جاسوسی آمریکا در عرصه بین المللی از سه سال پیش در روسیه به صورت پناهنده زندگی می کند، نوشت که وی هیچ ارتباط و علاقه ای با روسیه ندارد و می خواهد این کشور را ترک کند.
این روزنامه به نقل از پیمانکار سابق سیا افزوده است: تمامی برنامه ها و ارتباط های کاری من با افراد دیگر به زبان انگلیسی است و فقط در روسیه می خوابم، ولی در جهان زندگی می کنم.
وی با تاکید بر اینکه همیشه با آمریکایی ها ارتباط دارم و آینده خود را در یک کشور انگلیسی زبان می بینم، همچنین از نظام آزادی ها و حقوق بشر در روسیه انتقاد کرد.
اسنودن ادعا کرد که دولت روسیه در رویکردی زیان بار برای این کشور غالبا حقوق اجتماعی و افراد را نقض می کند.
وی گفت: من نمی توانم روند کنونی نقض حقوق افراد در روسیه را اصلاح کنم، اگر که ن داشتم برای بهبود اوضاع در آمریکا اقدام می کردم، زیرا به کشور خودم تعلق دارم و وفادارم.

  • ۹۵/۰۶/۲۴

ادوارد اسنودن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">