ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اشکال رایانه‌ای و لغو پروازهای بریتیش ایرویز

| سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

بروز اشکال در سامانه رایانه ای، پروازهای شرکت هواپیمایی 'بریتیش ایرویز' انگلیس را در سراسر جهان با مشکل و تاخیر مواجه کرده است.

شبکه خبری 'آی تی وی' انگلیس روز سه شنبه با انتشار این خبر گزارش داد: به گفته مقامات بریتیش ایرویز این اشکال در سامانه 'پذیرش مسافر' در چندین فرودگاه در سراسر جهان رخ داده است.
یک سخنگوی شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز اعلام کرد: کارشناسان 'آی.تی' و رایانه این شرکت بشدت در تلاش هستند تا هرچه سریع تر مشکلی که در سامانه پذیرش مسافر به وجود آمده است را رفع کنند.
این سخنگو گفت: این اشکال پروازهای بریتیش ایرویز را در فرودگاه های مختلف جهان تحت تاثیر قرار داده است. وی اشاره ای به تعداد فرودگاه ها و همچنین تعداد پروازهایی که در اثر این مشکل دچار تاخیر شده اند، نکرد.
مسافران شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در فرودگاه های شهرهایی همچون شیکاگو، آتلانتا، بوستون، باهاما و مکزیک با این مشکل مواجه شده اند. به گفته شاهدان عینی ازدحام زیادی در مقابل میزهای پذیرش مسافر شرکت انگلیسی در فرودگاه های شهرهای مختلف به چشم می خورد.
مسافری به نام 'جک مدوکس' که قصد داشت از آتلانتا به لندن پرواز کند به شبکه 'آی تی وی' گفت که بیش از چهار ساعت معطل شده است.
در برخی فرودگاه ها نیز کارکنان بریتیش ایرویز کارت های مخصوص سوار شدن به هواپیما را بصورت دست نویس صادر می کنند.
مسافران این شرکت هواپیمایی می گویند که مسولان بریتیش ایرویز به آنها گفته اند که اشکال در سامانه رایانه ای این شرکت در سراسر جهان رخ داده است و عادی شدن امور ساعت ها به درازا خواهد انجامید.
ماه گذشته نیز بروز اشکال در سامانه رایانه ای شرکت هواپیمایی دلتای آمریکا، صدها پرواز این شرکت را در سراسر جهان زمین گیر کرد.
علت از کار افتادن سیستم های رایانه ای شرکت هواپیمایی 'دلتا'ی آمریکا، قطع برق اعلام شد و در مجموع هزار و 200 پرواز این شرکت درنقاط مختلف جهان لغو شد.

  • ۹۵/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">