ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو شورا شهر تهران گفت: اساس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان فناوری های نوین در شهرداری تهران یکسان و موازی هستند.

علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سازمان فناوری و پیشنهاد شهردار تهران مبنی بر اداره این سازمان تحت نظارت خود گفت: شهردار تهران معتقد است که برخی از سازمان از جمله سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات فعلی و سازمان فناوری‌های نوین باید تحت نظر حوزه خودش قرار گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان بازرسی، حراست و روابط عمومی مستقیماً تحت نظارت شهردار هستند و در حوزه اختیارات او تعریف می‌شوند؛ شهردار تهران پیشنهاد داشت تا سازمان فناوری نیز تحت نظر خودش اداره شود و مستقیماً موضوعات این سازمان را برای اشراف بیشتر از نزدیک مدیریت کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تمامی ارکان شهرداری تحت نظارت شهردار تهران است گفت: تمامی ارگان شهرداری اعم از سازمان‌ها، مناطق، شرکت‌ها و معاونت‌ها تحت نظارت شهردار هستند و نظارت مستقیم یا غیر مستقیم در رابطه با شهردار تهران معنا ندارد؛ شهردار اگر بخواهد می‌تواند حتی شهردار ناحیه را نیز مستقیماً مورد بازخواست قرار دهد.

قائمی تصریح کرد: آقای زاکانی فکر می‌کند اگر سازمان فناوری تحت نظارت مستقیم خودش باشد کنترل عملیاتی بهتری خواهد داشت.

وی با اشاره به موازی بودن سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان فناوری‌های نوین گفت: از روز اول اصرار داشتیم و گفتیم که این سازمان‌ها در راستای یکدیگر هستند و افرادی که در شورای شهر به این سازمان رأی ندادند همین استدلال را داشتند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: این سازمان به شدت ساختار شهرداری تهران را دچار موازی و تداخل می‌کند و در جلسات شورای شهر به این موضوع اشاره شد اما صحن شورا به این موضوع را داده است و باید به آن احترام گذاشت و باید منتظر نتیجه این سازمان باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">