ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اضافه‌شدن خدمات جدید به سایت کمیته فیلترینگ

| چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور از راه اندازی درگاه خدمات الکترونیک قضایی برای کاهش مراجعات حضوری مردم خبر داد.

جواد جاویدنیا سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس گفت: به منظور مقابله با گسترش و شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری شهروندان به مراجع قضایی و حوزه معاونت فضای مجازی دادستانی این معاونت تمام خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارائه می دهد.

وی افزود: به این منظور تمام خدمات بر روی پایگاه اینترنتی به نشانی  www.internet.ir قابل ثبت است.

جاویدنیا گفت: بر این اساس شهروندان دیگر برای طرح هیچ درخواستی نیاز به مراجعه حضوری به معاونت فضای مجازی دادستانی کل ندارند و حتی سوالات خود را می‌توانند به صورت غیر حضوری و الکترونیکی مطرح و پاسخ آن را دریافت کنند.

وی افزود: در این درگاه امکان استفاده از ۲۴ خدمت اصلی به صورت غیر حضوری و الکترونیک مرتبط با حوزه کاری دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و معاونت امور فضای مجازی دادستانی و ثبت الکترونیکی شکایات و درخواست‌های شهروندان فراهم شده است.

جاویدنیا گفت: تمامی درخواست ها در قالب موضوعات درخواست فیلتر، رفع فیلتر، معرفی در پایگاه پیوندها، طرح سوالات و انتقادات، کارتابل دستور های مرتبط با پایگاه های ثبت شده، کارتابل دستورهای مرتبط با ارائه دهندگان خدمات میزبانی، بخش ثبت نام ارائه دهندگان خدمات میزبانی و ارائه دهندگان پایگاه‌های کاربر محور و دستور های مرتبط با پایگاه های کاربر محور در این قالب طراحی شده است.

بخش های جدیدی که در این دوره اضافه شده به شرح ذیل است:

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">