ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در پی انتشار اخباری مبنی بر اعتصاب سراسری کارکنان ناراضی شرکت مخابرات و احتمال بروز اختلال در ارتباطات کشور، معاون شرکت مخابرات ایران این موضوع را تکذیب کرد.

داوود زارعیان در پی انتشار برخی اخبار در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه «کارکنان ناراضی شرکت مخابرات ایران تهدید به اعتصاب سراسری کردند و احتمال بروز اختلال در امور ارتباطی کشور وجود دارد»، در گفتگو با خبرنگار مهر، این خبر را تکذیب کرد.

معاون شرکت مخابرات ایران دراین باره گفت: این اعتراض مربوط به کارکنان شرکت مخابرات ایران نمی شود و با پیگیریهای صورت گرفته، متوجه شدیم که تعدادی از کارکنان یکی از شرکتهای پیمانکار بخش خصوصی شرکت مخابرات ایران، نسبت به وضعیت خود اعتراض داشتند که این موضوع ارتباطی با شرکت مخابرات ایران ندارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران امور شبکه را به صورت حجمی به شرکتهای پیمانکار بخش خصوصی واگذار می کند افزود: تعدادی از کارکنان یکی از شرکتهای پیمانکار شبکه مخابرات در استان خراسان، نسبت به وضعیت خود اعتراض داشته اند که این ارتباطی با شرکت مخابرات ایران ندارد و شرکت پیمانکار باید پاسخگوی موضوع باشد.

زارعیان افزود: این موضوع، مشکلی برای برقراری ارتباط مشترکان ایجاد نمی کند و انتشار چنین اخباری تکذیب می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">