ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعلام سامانه پیامکی تامین اجتماعی تهران

| دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران از فعال بودن سامانه پیام کوتاه، پیام صوتی، و وب سایت اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران : محمد تقی خسروانی مقدم با اعلام این خبر گفت : سامانه پیام کوتاه، پیام صوتی و وب سایت اداره کل درمان همچنان فعال و در اختیار بیمه شدگان و مستمری بگیران و مراجعه کنندگان است.

مدیر کل درمان استان تهران افزود : سامانه پیام کوتاه اداره کل درمان استان تهران با هدف ارتقاء کیفیت و تسریع در فرآیند مستمر اطلاع رسانی هر چه بهتر برنامه‌ها، اقدامات و فعالیتهای این اداره کل و برقراری تعامل و ارتقای موثر و سرعت در اطلاع رسانی به مخاطبان به ویژه بیمه شدگان، روسا، مدیران و همکاران و مردم است.

خسروانی مقدم در ادامه به شماره تلفن پست صوتی این اداره کل نیز اشاره و تصریح کرد علاوه بر این سامانه پیام کوتاه، بیمه شدگان و مراجعه کنندگان می‌توانند از طریق پست صوتی روابط عمومی این اداره کل به شماره تلفن 66919000 به طور شبانه روزی نظرات سازنده ، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد نحوه ارایه خدمات به اطلاع مسئولین این اداره کل برسانند. تا مسئولین ذیربط با اقدام به هنگام در جهت ارتقاء کیفیت خدمات درمانی در سطح مراکز درمانی گامهای موثری را بردارند.

مدیر کل درمان استان تهران افزود: وب سایت این اداره کل،همچنین با هدف ارایه جدیدترین اخبار و معرفی بخشهایی چون تاریخچه، معرفی مدیر، معاونین، و مدیران واحد های تابعه، چارت تشکیلاتی اداره کل، نوبت دهی تلفنی، مناقصه و مزایده، نمونه فرمهای ضروری، نشانی مراکز درمان استان، ارتباط مستقیم با مدیر درمان، ارتباط با ما، بیمارستانها،دی کلینیک‌ها، پلی کلینیک‌ها و درمانگاه‌های استان تهران تشکیل شده پرداخته است.

لازم به ذکر است آدرس دقیق وب سایت اداره کل درمان استان تهران به نشانی اینترنتی WWW.DTEHRAN.TAMIN.IRِِ است.

  • ۹۳/۱۰/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">