ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعلام نرخ اینترنت ایرانسل

| دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۶، ۰۶:۳۴ ب.ظ | ۱ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: سرانجام پس از بررسی‌های لازم و انجام کار کارشناسی توسط کارشناسان سازمان، تعرفه‌ی 15 ریالی به ازای ارسال و دریافت هر کیلوبایت داده، امروز به ایرانسل ابلاغ شد.

لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی تعرفه‌های پیشنهادی ایرانسل به این سازمان که بر اساس سایت رسمی این شرکت، هزینه‌ی ارسال و دریافت هر کیلوبایت داده مبلغ 30 ریال عنوان شده بود، اظهار کرد: از نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعرفه‌ی 15 ریالی اجرایی است و تعرفه‌های استفاده از این سرویس با این رقم محاسبه خواهد شد.

وی گفت: سازمان برای انتخاب این رقم مطالعات لازم را انجام داد؛ در این رابطه مقایسه‌هایی نیز با دیگر کشورها صورت گرفته و پس از انجام این مطالعات این تعرفه به ایرانسل ابلاغ شد.

  • ۸۶/۰۱/۲۰

نظرات  (۱)

خوبه ولی کاشکی یه ذره بیشتر قیمت می گذاشتن آخه اینرانسل گناه داره؟ مرد حسابی 15 ریال یعنی 10 برابر بیشتر از تمام دنیا این رو کی می خواد جوابگو باشه مگه فکر می کنید که هزینه نصب و راه اندازی این کار چقدر خرج داره ؟؟؟؟؟ کشور دوست و همسایه چین که وسایلش در حد مفت هستش و تنها یه هزینه نصب می مونه ؟ بخدا جای تعجب داره چرا کسی اعتراض نمی کنه همه {...} ببینم کی میخواد از این اینترنت استفاده کنه ؟ مرد باش و نظر من رو بزار توی سایت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">