ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افتتاح دانشکده الکترونیکی IT استان مازندران

| دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۸۴، ۰۱:۱۴ ب.ظ | ۱ نظر

دانشکده الکترونیکیIT استان مازندران همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتروتجارت الکترونیکی مازندران بصورت رسمی افتتاح می شود.

به گزارش ستاد خبری اولین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی، مرتضی کاظمیان، مدیر این نمایشگاه ، در خصوص نحوه پذیرش این دانشکده گفت: دانشکده الکترونیکی IT بدون آزمون ورودی و فقط با ارائه مدرک دیپلم معتبر جهت دورة معادل کارشناسی در طرح مشاغل پذیرش می کند. این دانشکده با هزینه مناسب و ارائه مدرک رسمی (با مجوز شورای عالی انفورماتیک و سازمان مدیریت کشور) سرویس خود را در اختیار کلیه کاربران قرار می دهد.

کاظمیان ادامه داد: سیستم نرم افزاری ومتد E-learning این سایت در شورای عالی انفورماتیک بنام دانشکده الکترونیکی IT به ثبت رسیده و شرکت دنیای نوین پژوهش پرداز با مجوز شورای عالی انفورماتیک و سازمان مدیریت کشور در زمینه انفورماتیک ودانشکده الکترونیکی فعالیت دارد. این دانشکده مدارک IT/ICT/ICDL مورد تائید کلیه ادارات وسازمانها را ارئه می کند.

گفتنی است دانشجویان و کاربران در این سیستم، آموزش تئوری را از سیستم E-learning فرامی گیرند و کلاسهای عملی توسط سمیلاتور سایت و جلسات حضوری درآموزشگاه کانون فناوران (بامجوزسازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران) تعلیم و آموزش داده میشوند.

در روز دوم نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی که به نام " آموزش الکترونیکی" نام گذاری شده است، دانشکده با حضور اساتید و مسوولان مربوطه افتتاح خواهد شد.

به گفته کاظمیان، مسوولین برگزاری نمایشگاه تا کنون حمایت های همه جانبه ای را از این دانشکده انجام داده اند و می توان امید داشت که با افتتاح دانشکده الکترونیکیIT که یک جهش در ساختار آموزشی محسوب می شود، پیشرفتهای چشمگیری را در مازندران شاهد باشیم.

  • ۸۴/۰۵/۱۷

نظرات  (۱)

  • سجاد راستگو
  • لطفا به محض افتتاح این دانشکده مدارک لازم را جهت ثبت نام برای بنده ایمیل کنید. با تشکر سجاد راستگو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">