ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش فروش اینترنتی حیوانات نادر ایرانی

| يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون محیط طبیعی سازمان محیط زیست در واکنش به افزایش خرید و فروش حیات وحش نادر در فضای مجازی پلیس فتا را مسئول رسیدگی به این تخلف دانست.

احمد علی کیخا افزود: سازمان محیط زیست با توجه به افزایش خرید و فروش حیات وحش به ویژه گونه های نادر در سایتهای اینترنتی مشخصات این سایتها را در اختیار پلیس فتا قرار داده و انتظار دارد که اقدام مقتضی در این خصوص انجام شود.

به گفته وی، در حقیقت برخورد با این سایتها در حیطه وظایف سازمان محیط زیست نیست و تنها این سازمان وظیفه اطلاع رسانی دارد و بخش دیگری از حاکمیت باید آن را پیگیری کند.

به گزارش مهر کیخا اظهار داشت: به طور کلی در حفاظت از حیات وحش تمام دستگاههای از جمله نیروی انتظامی، قوه قضاییه و سایر ارگانهای مرتبط باید دست به دست هم دهند تا موفقیت حاصل شود.

معاون محیط طبیعی سازمان محیط زیست با اشاره به گستردگی کشور و موقعیت استراتژیک زیستگاهها و مرزهای کشور تصریح کرد: در حال حاضر محیط بانان و نیروهای محیط زیست با تمام توان با پدیده شکار غیر مجاز و قاچاق حیات مبارزه می کنند و تقریباً روز ی هم نیست که اخبار مختلف در خصوص دستگیری شکارچیان و قاچاقچیان حیات وحش و دستگیری و برخورد با آنها منتشر نشود اما عرصه طبیعی کشور انقدر گسترده است که با این تعداد محیط بان سازمان محیط زیست نمی توان به درستی از تمام این عرصه حفاظت کرد.

  • ۹۲/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">