ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش قیمت مسکن توسط سایت‌های اینترنتی

| يكشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس اتحادیه املاک شیراز گفت: سایت های اینترنتی و آنلاین خرید و فروش مسکن از جمله دیوار به افزایش بی رویه قیمت خرید و فروش و اجاره املاک دامن می زنند.

به گزارش ایرنا، شهرام نامدار، در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: با جدیت به دنبال متوقف کردن قیمت گذاری های غیرکارشناسی در این سایت ها هستیم چرا که قیمت گذاری های غیرکارشناسی و درج شده در این سایت ها ملاک قرار داده می شود و قیمت ها بیش از قیمت واقعی و عرف تعیین می شود.

وی ادامه داد: در اینگونه سایت ‌ها، اشخاص غیر کارشناس و عمدتا دلال خود را به عنوان مشاوران املاک به شهروندان معرفی می‌کنند و قیمت گذاری‌ های غیرکارشناسی آنها منجر به افزایش بی رویه قیمت ها چه در بحث خرید و فروش و چه اجاره مسکن می شود.
او اظهار داشت: فعالیت های اینچنینی در سایت ها و شبکه های مجازی باید به گونه‌ای کنترل و ساماندهی شود که هر فردی نتواند به راحتی تحت عنوان مشاور املاک  اقدام به درج آگهی کند و برای این کار حتما افراد دارای مجوز و پروانه فعالیت باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">