ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزودن تلفن همراه به جشنواره رسانه های دیجیتال

| سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۸۶، ۱۲:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

مسئول نرم افزارهای تلفن همراه جشنواره رسانه های دیجیتال با بیان اینکه تلفن همراه امروزه از ابزار تک بعدی خارج شده است، گفت : «تلفن همراه از جمله ابزاری است که کارکردهای متنوع آن سبب جذب مخاطبان از طیف های مختلف شده است».

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر غلامی با بیان این مطلب افزود : «هر چه بر پیشرفت تکنولوژیک این ابزار ارتباطی افزوده می شود کارکردهای جانبی آن نیز گسترش می یابد به گونه ای که به بخش تاثیر گذار و فرهنگ ساز جامعه تبدیل شده است».

وی اضافه کرد : جشنواره رسانه های دیجیتال که امسال برای اولین بار توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد برگزار می شود، شامل 4 بخش نرم افزارهای چندرسانه ای، پایگاه های اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه و بازی های رایانه ای است.

غلامی در خصوص لزوم ایجاد چنین بخشی در جشنواره ملی رسانه های دیجیتال بیان کرد: «خوشبختانه تاکنون در فضای تولید نرم افزارهای تلفن همراه گامهای خوب و موثری از سوی مراکز خصوصی و دولتی مختلف برداشته شده است، ولی آنچه در این جشنواره مورد هدف است نگاه تخصصی – فرهنگی به این حوزه است تا بتوان شرایط مساعدتری در راستای فعالیتهای همسو در سراسر کشور بوجود آورد».

غلامی افزود:«عدم وجود نقطه ثقل، فعالیتهای این حوزه را به مرور زمان و به دلایل فنی و مالی و دیگر علل با شکست یا انحراف روبرو خواهد کرد».

این کارشناس از برپایی کارگاه ها و نشست های تخصصی و عمومی نرم افزارهای تلفن همراه برای متخصصین و دیگر علاقمندان این حوزه در طول روزهای برپایی جشنواره خبر داد و با اشاره به استقبال خوب از جشنواره در بخش ارسال آثار گفت:« استقبال بخش خصوصی در این حوزه بیشتر از بخش دولتی بوده اما با توجه به شناختی که از ظرفیت های عرصه خصوصی داریم رقم بسیار بالاتری را تا پایان مهلت ارسال آثار برای این بخش تخمین می زنیم».

ثبت نام در دو بخش اصلی و فرعی نرم افزارهای تلفن همراه از اواخر بهمن ماه سال 85 آغاز و تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه می یابد. ثبت نام، تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.mediafestival.ir امکانپذیر است.

  • ۸۶/۰۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">