ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افشای افت شدید استفاده از توییتر

| جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

اطلاعات فاش شده در مورد استفاده از توییتر نشان می‌دهد تعداد پیام ها و توییت‌های منتشر شده در این شبکه اجتماعی کاهش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

به گزارش فارس به نقل از بیزینس اینسایدر، اطلاعات منتشر شده از رابط کاربری برنامه نویسی توییتر یا API نشان می دهد که تعداد پیام های ارسالی کاربران توییتر از آگوست سال 2014 به این سو یعنی زمان اوج استفاده از شبکه اجتماعی مذکور به نصف کاهش یافته است.

رابط کاربری مذکور حاوی اطلاعات مربوط به استفاده همه کاربران از توییتر است و نشان می دهد که در آگوست سال 2014 تعداد پیام های ارسالی در توییتر به 661 میلیون مورد در روز می رسیده که همزمان با جام جهانی فوتبال بوده است. اما این رقم در ژانویه سال 2016 تنها 303 میلیون توییت در روز بوده است.

توییتر در واکنش به این اطلاعات افشا شده آنها را نادرست دانسته است، اما بیزینس اینسایدر تاکید دارد اطلاعاتی که در این زمینه در اختیار دارد کاملا قابل اتکاست. کارشناسان می گویند حتی اگر این اطلاعات غیردقیق هم باشند تردیدی در مورد کاهش محبوبیت توییتر وجود ندارد

تغییرات مدیریتی شدید و بی سابقه در توییتر و اظهارات و بررسی دیگر کارشناسان مستقل از فرارسیدن روزهای بحرانی برای این شرکت حکایت می کند. تحقیقات موسسات پژوهشی هم تایید کرده که تعداد کاربران توییتر کمتر از گذشته شده و این شبکه اجتماعی از اینستگرام با بیش از 400 میلیون کاربر عقب افتاده است.

تعداد کل حساب های کاربری موجود در توییتر از 1.6 میلیارد مورد فراتر می رود، اما اکثر آنها مدتهاست مورد استفاده نیستند وبسیاری نیز تنها مشاهده گر هستند یا برای ارسال هرزنامه و سوءاستفاده به وجود آمده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">