ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

الکامپ امسال ارزان و مرغوب است!

| شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۸۵، ۱۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

حسین اکرمیان، عضو هیات مدیره و معاون نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی اعمال برخی تغییرات در مکان تعدادی از غرفه های نمایشگاه الکامپ را حاصل اجرای برنامه ایمن سازی سالن ها و ارتقای سطح کیفی آنها توسط معاونت فنی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی دانست و حذف سالن 35 از نمایشگاه را تکذیب کرد.
وی در گفتگو با ستاد اطلاع رسانی دوازدهمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی گفت: به خاطر برنامه ریزی های فنی همیشه احتمال جابجایی سالن ها وجود دارد و این کاملا طبیعی است، البته سعی ما بر این است که جابجایی ها با حداقل تغییرات صورت بگیرد، مگر آنکه این کار اجتناب ناپذیر باشد.
اکرمیان افزود: تمامی سالن های نمایشگاه از جمله سالن 35 زیر پوشش کامل نمایشگاهی خواهد بود و بخش عمده نهادهای دولتی، دست اندرکاران دولت الکترونیک و چند شرکت بخش خصوصی در آن مستقر خواهند شد. البته تعدادی از غرفه داران بخش خصوصی از سالن 35 به سالن های دیگر منتقل شده اند و آنهایی که از این امر ناراضی بودند در سالن و غرفه قبلی باقی ماندند.
معاون نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی برگزاری نمایشگاه ها توسط این نهاد را کاملا منطبق بر وظیفه قانونی آن دانست و تصریح کرد: ما به هیچ وجه به دنبال نادیده گرفتن بخش خصوصی نیستیم، ضمن آنکه اکثریت نمایشگاه ها هم توسط بخش خصوصی برگزار می شوند.
اکرمیان در مورد قیمت غرفه های الکامپ امسال گفت: مشارکت کنندگان محترم مطمئن باشند قیمتی که شرکت ها امسال بر حسب مرغوبیت مکان غرفه ها پرداخت کرده اند در حد همان قیمتی است که دو سال پیش در سال 83 پرداخت نموده اند و در اینجا باید به مساله کیفیت و مکان غرفه ها هم توجه شود.
وی در پایان اظهارامیدواری کرد الکامپ دوازدهم از لحاظ مشارکت مردم ومتخصصان و دستاوردهای علمی وفنی به اهداف خود برسد.

  • ۸۵/۰۴/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">