ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امیرحسین سعیدی نائینی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ضمن دیدار با قوام شهیدی مدیرعامل جدید شرکت سهامی نمایشگاه‌های کشور درخصوص همکاری‌های مشترک و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی فناوری اطلاعات با وی مذاکره کرد.

بر اساس گزارشی که روی سایت انجمن شرکت های انفورماتیک قرار گرفته است در این دیدار که در محل شرکت نمایشگاه‌ها برگزار شد، سعیدی ضمن تبریک انتصاب قوام شهیدی به مدیریت عاملی شرکت نمایشگاه‌ها، گزارش مبسوطی از روند تشکیل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و جایگاه قانونی و اجرایی آن ارائه کرد و برای همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به نمایندگی از بخش خصوصی کشور با شرکت نمایشگاه‌ها در برگزاری هدفمند و ساماندهی شده نمایشگاه الکامپ و سایر نمایشگاه‌های تخصصی مرتبط در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام آمادگی کرد.

سعیدی در این دیدار با استقبال از برنامه‌های جامع و روشن مدیرعامل جدید در شفاف سازی و روان سازی رویه‌ها که اتفاقاً موردنظر صنف فناوری اطلاعات کشور نیز هست، اظهار امیدواری کرد تا مدیرعامل جدید بتواند به اصلاح وضع موجود و همچنین برطرف نمودن تمام عواملی که در گذشته باعث ایجاد شکاف و فاصله بین بخش خصوصی و شرکت نمایشگاه‌ها شده بپردازد.

سعیدی با ارایه گزارش در خصوص نمایشگاه الکامپ دعم گفت: برگزاری نمایشگاه الکامپ دهم تجربه ارزنده و گران‌بهایی بود که با نوآوری‌ها و خلاقیت‌های ویژه‌ای همراه بود و توانست تجربه جدیدی در استفاده بهینه از فناوری اطلاعات در برگزاری حرفه‌ای چنین نمایشگاه‌هایی باشد.

وی همچنین افزود: سازمان نظام صنفی آمادگی دارد تا نسبت به در اختیار قراردادن کامل تجربیات خود در برگزاری نمایشگاه‌ها اقدام کند.

شهیدی نیز در این دیدار با مهم خواندن فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه کشور و لزوم توجه همه بخش‌های دولت خصوصاً شرکت نمایشگاه‌ها به آن، ابراز علاقه خود را برای همکاری متقابل و گسترده با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اظهار داشت و گفت: نمایشگاه آبروی کشور است و برگزاری خوب، سالم و هدفمند آن موجب اعتلای صنعت و رشد بخش‌های مختلف تولیدی کشور خواهد شد و برای آن که بتواند به اهداف عالیه‌اش برسد و نقش اصلی خود را ایفا نماید و در سطح بین‌المللی نیز مطرح شود، نیازمند برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و مشخصی است که اجرای تخصصی و حرفه‌ای آن می‌تواند به اعتبار در نزد جهانیان بیفزاید.v شهیدی همچنین ابراز امیدواری کرد که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بتواند ضمن برنامه‌ریزی سریع و دقیق برای برگزاری نمایشگاه الکامپ دوازدهم نسبت به تدوین برنامه چندساله اجرای این رویداد بین‌المللی نیز همت گمارد.

در پایان این نشست رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ضمن مهم خواندن این ملاقات گفت: در برنامه‌های مدیرعامل جدید نکته سنجی و ریزبینی‌های خاصی مشاهده می‌شود که ما در سال‌ها تعامل با شرکت نمایشگاه‌ها به آن رسیده بودیم و از آن به عنوان عمده‌ترین مشکلات پیش روی توسعه صنعت نمایشگاه‌داری و رونق همه‌جانه آن یاد می‌کردیم و امیدواریم تا مدیرعامل جدید بتواند هر چه سریع‌تر نسبت به تحقق اهداف عالیه خود و ایجاد تحول در مجموعه تحت اختیار خویش نایل گردد.

سعیدی در پایان به این سوال که تکلیف نمایشگاه الکامپ دوازهم چیست و چه کسی برگزاری آن را عهده‌دار خواهد بود گفت: همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده بود، طبق توافقات رسمی انجام شده، مجوز برگزاری نمایشگاه‌های الکامپ طی چند سال از سوی وزیر قبلی بازرگانی برای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور صادر شده است و در این خصوص تکلیف کاملاً روشن است و هیچ ابهامی وجود ندارد.

وی همچنین با اعلام این که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برنامه‌های بلندمدتی برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در سطح داخلی و بین‌المللی دارد گفت: این سازمان طی روزهای آتی نسبت به اعلام اخبار تکمیلی درخصوص نحوه و چگونگی برگزاری نمایشگاه الکامپ دوازدهم از طریق رسانه‌ها اقدام خواهد کرد.

  • ۸۴/۰۹/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">