ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

الکامپ گران است

| چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۸۵، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

از آنجایی که محور نمایشگاه الکامپ حمایت از تولید داخل است شرکت سهامی نمایشگاه‌‏ها باید برای تولید‌‏کننده‌‏های داخلی تخفیف و یا جایگاه ویژه‌‏ای قایل شود.
محمد حسین محبی ، رییس سندیکای تولید‌‏کنندگان فناوری اطلاعات ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، حضور در الکامپ را به نحوی مطلوب دانست که از لحاظ مالی برای شرکت‌‏ها مقرون به صرفه باشد و یادآور شد: از شرکت سهامی نمایشگاه‌‏ها گله‌‏مند هستیم که تسهیلاتی را برای حضور بخش داخلی در الکامپ ایجاد نکرده است.

وی، با بیان این که در صورتی که شرایط مالی مناسبت‌‏تر باشد شرکت‌‏ها بهتر می‌‏توانند در الکامپ حضور داشته باشند، تصریح کرد: تولید‌‏کننده در هر حوزه نمی‌‏تواند خود را با هزینه‌‏های اعلام شده الکامپ وفق دهد.

محبی ، با اشاره به این که مشکل مالی گریبان‌‏گیر بسیاری از واحدهای تولیدی است، گفت: با این فرصت محدود الکامپ ، امکان هزینه کردن زیاد برای نمایشگاه به وجود نیامده است.

رییس سندیکای تولید‌‏کنندگان فناوری اطلاعات ، با اشاره به مشکل نقدینگی بخش تولید و هزینه‌‏های تبلیغات در این بخش ، خاطرنشان کرد: این نوع هزینه کردن در نمایشگاه الکامپ امسال مشکل نقدینگی را دو چندان خواهد کرد.

محبی ،‌‏ گفت: تولید‌‏کنندگان زمانی می‌‏توانند با توان کامل در نمایشگاه الکامپ حضور داشته باشند که شرکت سهامی نمایشگاه‌‏ها تسهیلات خاصی را در اختیار آنها قرار دهد.

وی ، با بیان این که بین گرانی و گران‌‏فراشی تفاوت بسیاری وجود دارد، یادآور شد: آنچه در الکامپ دوازدهم شاهد آن هستیم، گرانی غرفه‌‏ها است.

رییس سندیکای تولید‌‏کنندگان فناوری اطلاعات، با اشاره به علاقه تشکل‌‏های مختلف IT برای برگزاری الکامپ ، اظهار داشت: دولت به لحاظ صلاحدید حاکمیتی تصمیم گرفته است که الکامپ را خود برگزار کند و بعد از تصمیم برای امر برگزاری ، قیمت‌‏ها را به گونه‌‏ای اعلام کردند که با شرایط اقتصادی فعلی متناقض است.

  • ۸۵/۰۴/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">